• ja, dat vond ik altijd al zo.
    ik bedoel, oké ze heeft héélé grote fouten gemaakt, en grote rampen over haar kleding, ze is in een inrichting geweest, voor de lol getrouwd, en heeft haar hoofd kaal geschoren. dus? mensen leren door hun fouten. nu ze actief is, is ze terug. mensen maken -grote- blunders en het word vergeten [en vergeven?], hier dan. weet je, eigenlijk heb ik best een beetje medelijden met haar, ze heeft niet normaal tijd voor d'rzelf. overhal papparazolui, nou daar gaat je vrij tijd thuis oo.. ik bedoel, is zij het érgst? ooit van Amy Winehouse gehoord?
    ben ik de enige?
    geen haatreacties.


    we've only said goodbye with words

    met je eens :Y)


    -

    Ze moet vooral doen wat ze niet laten kan, ik word er warm noch koud van.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb haar nooit slecht gevonden. Weetje wat ik een super lied vind?

    I'm not a girl, not yet a women <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja, dat is waar =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Idd, ik heb respect voor Britney. :')


    Let the Night embrace you

    Ik vind haar ook nog steeds goed.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    haar liedjes van vroeger vind ik nog steeds goed <3
    die van nu vind ik wat minder, maarja, komt omdat ze een beetje van genre is verandert.


    It's not the same without you.

    ooit van amy winehouse gehoort?

    euh jah en wat dacht je van miley cyrus die heeft weer nieuwe foto's op het net echt dom

    Britney spears is gewoon goed,ze maakt goede muziek. Voor mij maakt het dan echt niet uit wat ze allemaal heeft gedaan.

    Helemaal waar. en ze is heus niet de enigste artiest. ;)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Je hebt gelijk! xD

    Britney is gewoon heel goed. Na alles wat er is gebeurd maakt ze nog steeds geweldige muziek en haar comeback was ook heel goed gelukt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meadow schreef:
    Idd, ik heb respect voor Britney. :')


    ok