• Voor alle fakers:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=6493
    Update van Mel, 11-08-08
    Aangezien dat topic echt als overzicht is kun je daarover hier verder praten.


    He,
    Ik heb dus net weer een topic gesloten, en hoor nu ook dat er ook zo'n ander topic al eerder was geopend; meiden zouden contact hebben met Tokio Hotel.
    Ik kan jullie met zekerheid zeggen dat ze géén contact hebben met een Nederlands kind, at all. _0_ Niet, never, zal niet gebeuren ook. Bellen doen ze ook niet met fans enzo, echt niet.
    Laat je niet opfokken oké? Als je het niet zeker bent dan kun je me desnoods pb'en, dan kan ik het laten nagaan bij de jongens, zelf mocht dat nodig zijn. Fakers zijn enorm irritant, en ik heb gemerkt dat jullie je er echt enorm in de maling laten nemen zo nu en dan.
    Voorkom dat gewoon, en reageer er niet op. Of beter, roep een mod die de boel sluit. ;)
    Greetz

    Hmm maar het zou tog best kunnen.? oke het klinkt allemaal onmogelijk enzo maar waarom zouden ze geen contact kunnen hebben? het kan maar zo x3

    omg en soms lijkt het wel of jij ze kent jij weet zo veel over hun Ö xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Nee het kan niet, als het namelijk wel zo was had ik dat allang geweten.
    En ik ken gewoon wat mensen, meer niet. Maar die kunnen zoiets wel aan TH voorleggen als het moet. ^^

    Nee het kan niet, als het namelijk wel zo was had ik dat allang geweten.
    En ik ken gewoon wat mensen, meer niet. Maar die kunnen zoiets wel aan TH voorleggen als het moet. ^^


    oke xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Jah, ik begrijp echt niet hoe sommige mensen zulke dingen geloven, zoals die man daar, in Zuid frankrijk -_-, zijn sommige mensen echt zo dom!
    maarja, idd, sommigen weten dat het niet kan, maar willen het gewoon geloven, en willen de waarheid niet onder ogen zien
    X

    Het is gewoon onmogelijk. Serieus, dromen oké, maar om andere fans zo op te fokken met zo'n stomzinnig verhaal irriteerd me echt hard. Dus ga ik het tegen met alles wat in mijn bereik ligt. _O_ [/overreacting]
    Nee maar echt, er zijn teveel fakers. Gewoon niet leuk meer.

    Ik vind mensen die dat geloven zo naief. ( sorry geen idee hoe je dat woord typt ) Als je een beetje verstand hebt zullen ze heus niet hun msn/mobiel nummer ergens laten rondslingeren of aan jan en allemaal weggeven.Wat ik ook zo erg vind dat mensen er zo in geloven dat ze de jungs op msn hebben komop zeg alsof hun daar tijd voor hebben.En al zal het waar zijn dan zal je er niet over opscheppen ofwel ??

    Het is inderdaad niet leuk meer. Maar ik las een paar weken een topic over een meisje die zei dat ze een -one-night-stand- van Tom is geweest. Hoe moet ik dat opvatten? :')


    -

    Jaa tuurlijk en ik ben de paus

    Msn hebben zo zowieso niet, net als hotmail ofzo. :')
    Ze hebben wel een mail, maar een betaalde. En daar komt een sneu adresje, zoals de mijne of die van een ander, niet doorheen. Filter he? ^^
    Je hebt er toch niets aan. _O_
    En telefoonnummers zijn al helemaal ongeloofwaardig. Daar begin ik niet eens over. :'D

    Jaa komop je krijgt never nooit een realtie met de jungs. blijf realistisch en blijf een normale fan en word niet wanhoppig ik wil nu niemand bledigen maar ik vind die meiden zoo naief [ het word dat ik niet kan spellen]

    Whaha, Ik had een keer zo'n nummer gebeld, en het was best gezellig!


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik heb een meisje op msn(zij zit bij mij op school) en ze zegt dat ze het zusje is van georg en ze heeft de nummers van hun..
    yeah right dan ben ik bill zusje en ik trouw over enkele dagen met gustav

    Tom 'pakt' enkel meiden die ouder zijn dan hij, en enkel na bepaalde gelegenheden. ^^
    Zo'n 2x per jaar. :')
    En dat zijn dan geen buitenlanders. Maar gewoon duitsers. Teminste 9 van de 10x
    En als je dat zo verkondigt, kunnen we het altijd nog nagaan bij Tom zelf niet? ;)

    Oeh dan loog hij dus op de Duitse teletekst. Daar stond dat ie na elk concert een meisje had.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Tom 'pakt' enkel meiden die ouder zijn dan hij, en enkel na bepaalde gelegenheden. ^^
    Zo'n 2x per jaar. :')
    En dat zijn dan geen buitenlanders. Maar gewoon duitsers. Teminste 9 van de 10x
    En als je dat zo verkondigt, kunnen we het altijd nog nagaan bij Tom zelf niet? ;)


    Haha, ja inderdaad. :')


    -