• Ik probeer foto's in mijn story te plaatsen maar dat lukt niet >.<
    Er staat daar dat ik

    moet typen maar ik snap het adres gedeelte niet xD
    Ik doe zelf

    maar dat klopt dus niet xD

    Ik weet het, ik ben dom xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    normaal moet het toch zo?

    oh, als je ze van photobucket haalt, kan het daaraan liggen, want vanmij ging dat ook niet.
    Anders moet je je foto's opslaan en upoloaden op tinypic?
    Dan kan je daar de link voor blogs kopieren. :')

    Is het een link van een site
    Of alleen de Foto?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    je moet hebben van een pagina met enkel de foto op.
    anders weet ik het niet


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Therapy schreef:
    oh, als je ze van photobucket haalt, kan het daaraan liggen, want vanmij ging dat ook niet.
    Anders moet je je foto's opslaan en upoloaden op tinypic?
    Dan kan je daar de link voor blogs kopieren. :')


    Ik had ze gewoon via google gehaald?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    GoldenShot schreef:
    je moet hebben van een pagina met enkel de foto op.
    anders weet ik het niet


    Maar ik heb ook alleen maar een pagina gebruikt met alleen de foto erop maar nog steeds doet hij het niet >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Maar ik heb ook alleen maar een pagina gebruikt met alleen de foto erop maar nog steeds doet hij het niet >.<

    Je moet volgens mij op de foto klikken die je wilt, met je rechtermuisknop en dan 'eigenschappen' kiezen. Als het goed is komt er dan zo'n grijs kadertje, en dan kopieer je de link die achter 'Adres (URL)' staat :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Probleem is opgelost:D

    slotje?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je moet naar photobucket gaan ,daar zal je eenn oplossing vinden voor je probleem


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..