• Ik zat gisteren zo naar de tv te kijken. Je wil niet weten welk programma. En in dat programma zeiden ze dat je je maagendenvlies kan laten herstellen.
    Eerlijk gezegd vind ik dat wel goed want in vele godsdiensten, culturen mag je geen seks voor het huwelijk hebben. En als je nu voor je huwelijk seks hebt of je maagdenvlies scheurt door één of andere reden dan kan je dat weer laten herstellen en dan is iedereen weer blij.
    Wat vinden jullie daarvan?

    heb ik ook gezien
    @Rick: neen, die vrouwen worden uitgehuwt. En als het maagdenvlies scheurt heb je een grote kans dat je bloed, en als ze niet bloeden dan zijn ze geen maagd meer enzo en dat is een ramp.

    ontopic: ik vind het wel goed voor die godsdiensten.

    Yoni^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rickjuh schreef:
    Gaan je ouders dan kijken of je nog maagd bent in zulke familie's? :X Uuuuhl, "Kom eens meissie, papa wil even wat bekijken"

    Ik weet dat ze dan in één of ander land -ik denk Indonesië- dat doen, maar wel anders. Als een meisje word geboren naaien ze dat gat dicht. En als ze zestien is knip die vader dat weer open. ><


    You'll never dream alone. <3

    MissShinoda schreef:
    (...)

    seks, soms van een tampon.. chirurgische ingreep

    noem maar op :]


    paardrijden ook.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SamSacred schreef:
    Ik vind het goed dat het kan, want in sommige culturen word een meisje gedood als ze geen maagd meer is en het is dan nog niet eens illegaal in die landen,, want het word gezien als eerwraak!


    None but ourselves can free our minds.

    Ze doen het niet om weer maagd te zijn, ze doen het om te bloeden zodat hun echtgenoot denkt dat ze nog een maagd was. Sommige meisjes prikken in hun vinger en smeren dat op de lakens maar dat werkt niet altijd. De lakens worden schijnbaar bij vele ook mee naar huis genomen als aandenken O.o


    -

    Rickjuh schreef:
    Gaan je ouders dan kijken of je nog maagd bent in zulke familie's? :X Uuuuhl, "Kom eens meissie, papa wil even wat bekijken"


    haha nee volgens mij doet die man/vriend dat zelf.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    En het is idd ecdht bewezen dat er geen 'maagdenvlies' is! Het is een fabeltje, er zit wel een vliesje dat dus het maagdenvlies word genoemd maar eigenlijk is dat gewoon een vlies, maar dat scheurt niet altijd! Het hoeft dus ook geen pijn te doen bij je 1e keer seks ofzo.
    [/Ik had lekker een 9.7 voor het thema Seks bij biologie]
    (nerd)


    -

    Revenge schreef:
    Hmm.. god ziet alles (:

    Dan pakken we zijn bril af! (nerd) En ik ben het er mee eens, voor Marokkaanse meisjes bijvoorbeeld. :]


    You move me ......... Kurt

    Enchant schreef:
    Wetenschappers ofzeu hebben gezegt dat het bewezen is dat er géén maagdenvlies is.

    Is ook zo, ze hebben het gewoon over het ribbeltje dat zo vaak voor 'vlies' wordt aangezien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommigen laten dat maagdenvlies herstellen, omdat, in hun cultuur, de ouders, familie, .. wil kunnen zien dat ze seks gehad hebben -> meestal is er de eerste keer dan een beetje bloed terug te vinden. Maar niet altijd ..
    & trouwens, als ze het willen doen, voor hun godsdienst, dan moeten ze het doen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    haha ik heb dat ook gezien. x) dat was op vitaya hea x)
    ik vond het ook maar raar & vies hoor.:|


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Weet je dat er wetenschappers zijn die denken dat er zeer waarschijnlijk niet eens zoiets als het maagdenvlies bestaat?(nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Revenge schreef:
    Hmm.. god ziet alles (:
    God bestaat niet.

    apart maar wel vet handig en goed dat ze dat hebben uitgevonden :)

    Poppy schreef:
    (...) God bestaat niet.

    idd god bestaat niet...
    ik geloof wel dat er iets is maar niet een of andere speciale god.
    Van mij mag je erin geloven, daar heb ik geen problemen mee!
    maarem ja ik zeg het alleen even want het verhaal van die 'bijbel' klopt voor geen meter