• Ik zat gisteren zo naar de tv te kijken. Je wil niet weten welk programma. En in dat programma zeiden ze dat je je maagendenvlies kan laten herstellen.
    Eerlijk gezegd vind ik dat wel goed want in vele godsdiensten, culturen mag je geen seks voor het huwelijk hebben. En als je nu voor je huwelijk seks hebt of je maagdenvlies scheurt door één of andere reden dan kan je dat weer laten herstellen en dan is iedereen weer blij.
    Wat vinden jullie daarvan?

    Meadow schreef:
    (...)
    Inderdaad en ik vind het idee om dat te laten herstellen heel stom.
    Ik vind je geen maagd meer bent wanneer je de eerste keer seks hebt gehad, of je je maagdenvlies nu laat herstellen of niet. :X


    Eens, maar dan nog, maagdenvlies kán niet scheuren. Het is namelijk geen vlies maar een randje heel gevoelig weefsel. Het bloed niet eens altijd. Maar ik vind het wel kunnen, inderdaad met die generatie's enzo ook.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind het nog steeds vreemd dat mensne hun maagdelijkheid bewaren. Je 'sexpartner' heeft na het huwelijk toch helemaal niet in de gaten of je daarvoor al sex hebt gehad? Je kunt pijn ook gewoon faken xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Volgens mij bestond dat al een tijdje.
    Maar ik vind het een goede oplossing ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Hoe gaat dat nu Oo'

    CUTExDIAMOND schreef:
    dat vind ik heel raar
    als je sex hebt gehad ben je gewoon geen maagd meer vind ik
    idd, vind ik ook

    Ik vind het een beetje onzin want het maagdenvlies is maar een heel dun vlies wat ook kan scheuren als je bv een spagaat/split maakt. En meestal merk je niet eens dat het gescheurt is want niet bij iedereen gaat het bloeden als je voor het eerst seks hebt ;)


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Opzich, is het wel goed. Bij sommige godsdiensten mag je geen seks voor het huwelijk hebben. Maar als dat perongeluk nou wel gebeurd, bijvoorbeeld door verkrachting, dan kan dat meisje wel uit de familie gegooit worden. Ookal kan ze er niks aan doen.
    Ergens gelezen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rickjuh schreef:
    Gaan je ouders dan kijken of je nog maagd bent in zulke familie's? :X Uuuuhl, "Kom eens meissie, papa wil even wat bekijken"

    er bestaan zulke testen
    alleen die zijn verboden

    [wij leren alleen maar de verkeerde dinge bij NL]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    zo vaag.. xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ik heb dat ook gezien,op vijftv,right ?
    de rest van de reportage vond ik ook maar... vreemd (:
    Maar de meisjes zeiden dat zelf 'je maagdenvlies kan door verschillende dingen scheuren' dingen die helemaal niet met seks te maken hebben,maar toch mag dat niet gescheurd zijn voor hun huwelijk,anders word de man en familie heel boos...

    En om dat te voorkomen is er dus die ingreep,ik vind het allemaal heel drastisch,maar die meisjes zijn maar al te blij dat het bestaat (:


    everybody needs a song.

    Revenge schreef:
    Hmm.. god ziet alles (:

    Yasmiinee schreef:
    haha ik heb dat ook gezien. x) dat was op vitaya hea x)
    ik vond het ook maar raar & vies hoor.:|

    Vijftv.

    ik vind het goed voor van die culturen zeg maar, waar je maagd moet blijven tot je trouwt. Maar gewoon voor culturen dat dat niet hoeft, dat vind ik daar voor overdreven.. zeg maar..

    Immortal schreef:
    (...)
    er bestaan zulke testen
    alleen die zijn verboden

    [wij leren alleen maar de verkeerde dinge bij NL]

    ik wist niet dat er van die testen bestonden..
    heb ik weer wat geleerd vandaag :Y)

    Breakfast schreef:
    (...)
    Ik weet dat ze dan in één of ander land -ik denk Indonesië- dat doen, maar wel anders. Als een meisje word geboren naaien ze dat gat dicht. En als ze zestien is knip die vader dat weer open. ><

    wtf. o.O