• Ja, heeft het bij iemand nou echt geonweerd/geregent? Hier dus niet, terwijl je doodgegooit werd met waarschuwingen. Er zijn misschien drie spatjes gevallen hierzo en in de verte wat gerommel, bij jullie?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    niks, en gisteren zou het ook onweren, maar ook niks. :')

    Bij ons zelfs niets

    Bij ons niets.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nou ja, toen ik en IloveEsmee in de auto zaten op weg naar IJmuiden (we hadden een feest op het strand) donderde het even rond half 2/kwart voor 2, maar geen bliksem. ;]


    -

    Nog niet x)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Hier ook nog niet, maar het mag een keertje gaan komen ook. Mie laajks onweer. :9~

    Ja wel, en het was kut nu maar hopen dat het niet gaat onweren in de avond want dat word dan niet slapen. :X -bang-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prodigy schreef:
    Hier ook nog niet, maar het mag een keertje gaan komen ook. Mie laajks onweer. :9~

    Alleen van het gehangel wordt ik gek omdat ik een schuin raam heb :X


    everything you imagined, and more...

    ik wil onweer. Wij hebben alleen een donkere lucht gehad, meer niet.:S


    Stop holding me under and let me breathe.

    nothing here either
    aber ik hoop dat het nog komt =D


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Stilettos schreef:
    Ja wel, en het was kut nu maar hopen dat het niet gaat onweren in de avond want dat word dan niet slapen. :X -bang-


    Ik vind onweer ook vreselijk. x.x


    -

    Wel lichtflitsen maar voor de rest niets


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Hier een beetje flitsen en gerommel, maar voor de rest niks. En that's a pity. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nul de botten...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nothing.
    Vet kut, want ik hóu ervan.
    Ik wil altijd buiten kijken tot ik naar binnen word gesleurd door m'n ouders <<