• Ik dacht dat het tijd werd om een schrijvers ID te maken, aangezien ik al best wel lang schrijf.

    Gegevens
    Naam: Ik ben Carianne, maar mensen noemen me ook wel gewoon Car of zoals mijn BV'tjes Anne. Car of Anne is prima voor mij (;
    Leeftijd: Ik ben twaalf en in augustus vier ik mijn dertiende verjaardag.
    Woonplaats: Ergens in Friesland in een klein dorpje dat niemand kent :Y)
    Over mijzelf: Ik ga naar de middelbare school en doe het niveau VWO. Ik hoop later een studie te kunnen volgen in de richting schrijven, omdat ik graag schrijfster wil worden. Ik rijd paard in Jubbega, bij de Ponyhof. Dat was wel zo'n beetje alles over mij...

    ¤ Afgeronde verhalen ¤
          Elsa's Secrets
    Omschrijving:
    Uitleg is niet aanwezig, sorry voor het ongemak. Het is iig een Frozen fanfic

    Leeftijdskeuring: AL, maar op sommige stukken 12+
    Aantal woorden: Rond de 33K
    Te lezen op Q: Elsa's Secrets is alleen te vinden op Quizlet.

          Rest In Peace
    Omschrijving:
    Je zus is overleden, tenminste dat is wat je denkt. Ze staat voor je. Is ze echt door? Wie wilde haar dood? (HP fanfic, short story)

    Leeftijdskeuring; 12+
    Aantal woorden: Rond de 3,2K
    Te lezen op Q: Rest In Peace is te vinden op Quizlet en binnenkort ook op Wattpad.

    ¤ Lopende verhalen ¤
          Bethany Alison Eleanor Malfoy
    Omschrijving:
    Geen uitleg mogelijk.

    Leeftijdskeuring: 12+/16+ ligt eraan welk hoofdstuk je leest
    Woordenaantal tot nu toe: 3,1K

    ¤ Geplande verhalen ¤
          Little Riddle
    Omschrijving:
    Ze is mooi, mysterieus en bovenal een heel onaardig persoon. Haar lange donkerbruine haren zwieren altijd met haar mee. Haar donkere ogen kunnen je kil of meedogenloos aanstaren. Zij is Vanessa Riddle.

    Leeftijdskeuring: 12+ en misschien 16+ vanwege grof taalgebruik.
    Geschat woordenaantal: Rond de 100K
    Geplande datum: Ergens in september 2016

          Plane Crashes | NCIS
    Omschrijving:
    Als je hele leven op zijn kop gaat door een verdomd vliegtuig, is je wil om te overleven sterker dan ooit.
    Dit overkomt de vijfentwintig-jarige Shay Collins. Als enige overlevende moet ze zich naar het dichtsbijzijnde eiland peddelen, op een stuk vliegtuig. Shay moet overleven als alles fout gaat. Desalniettemin vinden nog meer vliegtuigen het einde, met nog meer slachtoffers en weer maar een enkele overlevende. Als belangerijk medewerkster van de NCIS zal Shay haar theorieën aan moeten zetten en niet twijfelen over wat ze doet.
    "I was the first on this island. I was the first with the plane crash. Something is busy with trying to murder people."

    Leeftijdskeuring: 12+/16+
    Geschat woordenaantal: Rond de 100/200K
    Geplande datum: De eerste vrijdag de dertiende van 2017, 13-01-2017

          I Dare You To Kiss Me | Sirius Black
    Omschrijving:
    De Marauders, wie kent ze nu niet? Toch is er iets niet compleet volgens Sirius Black. James heeft Lily om over te zwijmelen, Remus zwijmelt af en toe over Mary McDonald, Peter zwijmelt over een zesdejaars waarvan niemand de naam weet en Sirius? Sirius kijkt wel eens naar de knappe en slimme Kate Wilson, een Slytherin. Alsof het lot het zo bepaald heeft, moeten Sirius en Kate een Potions project doen. Sirius daagt haar uit waardoor de twee dichter en dichter naar elkaar toe groeien. Toch heeft het lot nog iets anders in petto voor de relatie tussen Sirius en Kate.

    Leeftijdskeuring: 12+
    Geschat woordenaantal: 70K of meer, ligt aan mijn inspiratie
    Geplande datum: 2017

    ¤ Tijdelijk gepauzeerde verhalen ¤
          Crazy
    Omschrijving:
    Katherin-Kirsten Malfoy, 14 jaar. Ze is meer dan 7 jaar in het St. Mungo's opgesloten. Vlak voor het einde van de zomervakantie, wanneer haar broer naar Hogwarts teruggaat, komt Dumbledore haar opzoeken in het St. Mungo's. Ze is toegelaten op Hogwarts en heeft van de Healers een goede gezondheidsverklaring. Hogwarts is echter niet wat Kath gewend is. Ze wordt beste vrienden met haar broers vijanden en maakt ruzie met velen. Echter komt er iets haar pad wat niet bestemd is voor haar gedachten. Haar gedachten gaan alle kanten op en ze vervloekt iedereen die te dichtbij komt. Terug naar het St. Mungo's dreigt. Haar enige vraag is: Is Kath wel bestemd voor het dagelijkse leven?
    "LEAVE ME ALONE! I CAN'T SLEEP!"

    Leeftijdskeuring: 12+ aangezien de HP boeken ook 12+ zijn.
    Aantal woorden tot nu toe: 2,6K en ik wil ongeveer de 150K halen met Crazy.
    Te lezen op Q: Crazy verschijnt op ?? op Quizlet... (ik moet eerst nog een cover, daarna komt de uiteindelijke datum van verschijning hier te staan)

          You pull us apart | DM
    Omschrijving:
    (Dit is de exacte omschrijving die ook op Q komt)
    "Alison, wake up. Please."

    "I'm Alison Lynn Potter. I can do this all by myself."
    "Ali, we're in this together. Don't you say you are scared!"
    "But I'm not. I need to tell you some-"
    "ALISON!?"

    Wanneer Alison Lynn Potter verongelukt doormiddel van een spreuk, is iedereens hoop weg. Het enige wat Alison zou kunnen redden is coma. Harry, als tweelingbroer, maakt de beslissing en wil dat Alison blijft leven. Alisons ongeluk is voorpaginanieuws, maar wanneer, in plaats van Harry, de meest arrogante kwal wordt geïnterviewd over Alison, lijkt het alleen maar meer fout te gaan.
    "You are not one of her friends! You are a selfish idiot!"
    "Potter, perhaps you and your sister didn't spoke that much with each other. Lynn and I are very good friends. She even called me Draco instead of Malfoy."
    "Don't you dare call her Lynn! She only wants people to call her Lynn if she hates them!"
    "Harry? Why are you yelling?"

    Leeftijdskeuring: 12+
    Huidig woordenaantal: 0,2K
    Te lezen op Q: You pull us apart is nóg niet te lezen op Q.

          You Deserved It
    Omschrijving:
    De veertienjarige Madilyn Alison Potter. Iedereen is het erover eens dat Madilyn een soort godin is met haar lange blonde haren, zeeblauwe ogen en donkere lippen, maar als het erop aan komt; dan staat ze er helemaal alleen voor. Madilyn heeft voordat ze haar plekje op Hogwarts kreeg, nooit in het dagelijks leven gestaan. Ze zorgde voor zichzelf doormiddel van eten stelen. In de Muggle wereld is Madilyn een gezocht persoon.
    Wanneer Albus Dumbledore haar vindt in een donker bos, verandert er van alles in haar leven. Ze wordt meegesleurd in het dagelijkse leven en zal zich moeten aanpassen. Dumbledore heeft er alle vertrouwen in, maar Madilyn is een bijzonder geval. Wanneer ze haar tweelingbroer Harry vindt, lijkt haar hele wereld in te storten.

    Leeftijdskeuring: 12+
    Huidig woordenaantal: 0,4K
    Te lezen op Q: Ja

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 17:00 ]


    all because i liked a girl

    ~ Update! ~

    Crazy is tijdelijk gepauzeerd, wegens gebrek aan inspiratie. De datum van verschijning komt binnenkort wel en jullie kunnen Crazy dan ook gewoon lezen.

    I Dare You To Kiss Me | Sirius Black is een gepland verhaal.

    Plane Crashes | NCIS staat nu bij de geplande stories. Op de eerste vrijdag de dertiende van 2017, dat is dus 13 januari 2017, zal deze online komen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 16:57 ]


    all because i liked a girl

    ~ Update! ~

    You Pull Us Apart | DM is een lopend verhaal. Komende vrijdag komt deze op Quizlet.


    all because i liked a girl

    ~ Update! ~

    You Pull Us Apart | DM heeft vertraging, vanwege de cover, sorry voor het ongemak. :-(
    You Deserved It | DM staat bij lopende verhalen en staat al op Q Linkje!


    all because i liked a girl

    ~ Update! ~

    Lopende verhalen zijn tijdelijk gepauzeerd (geen inspiratie meer, niet weten hoe je verder moet etc.)
    Eleanor Alison Montgomery/b] is daarentegen een lopend verhaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 21:47 ]


    all because i liked a girl