• Ik ben echt heel bang.
    Twee jaar geleden was mijn pink uit de kom gegaan, omdat hij heel erg uit de kom was lukte het pas na 5 uur om hem er weer in te krijgen; Een sterkere dokter moest uit z'n bed gebeld worden om het gedaan te krijgen. Omdat het toen zo lang geduurd heeft staat deze nog steeds een beetje scheef en dat zal nooit meer goedkomen. Voor mensen die niet weten hoe iets weer ín de kom komt: Ze trekken zo hard aan het deel dat uit de kom gegaan is totdat het er weer in zit, dit doet vreselijk veel pijn.

    Nu was ik zaterdag op het strand en voel ik opeens een pijnscheut en dan voel ik mijn kleine teen niet meer, dus ik hou mijn been boven water, zie ik dat hij een stuk overeind staat. Ik laat het aan mijn vader zien, zegt hij: 'Die is uit de kom.' Ik begin dus keihard te janken, om het idee dat ik weer die pijn moet voelen en weer naar het ziekenhuis moet. Dan ren ik het water uit en voel ik ineens m'n teen weer. Ik kijk ernaar en hij zit weer goed. Nu ben ik dus bang dat er weer zoiets gebeurd en zit ik de hele tijd aan die kleine teen.
    Iemand ervaring met zo'n soort situatie?


    hoi, jij bent leuk.

    blrhg vrienden van mij kunnen dat voor de grap doen x_x das echt heel irritant en eng


    We can only learn to love by loving.

    Immortal schreef:
    hoe kan je teen uit de kom gaan dat ik toch een schanier gewricht?:X

    Ja, dat is waar.
    Maar een vinger kan wel uit de kom, dat is ook een scharniergewricht.


    hoi, jij bent leuk.

    WillFANTASYx schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar.
    Maar een vinger kan wel uit de kom, dat is ook een scharniergewricht.
    of meschien hebben ze het uitgelegt als uit de kom maar is het toch anders maar te moeilijk om uitteleggen(weet niet hou oud je was maar aan een kind van bv 10 kan je dat niet uitleggen)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    toen ik klein was was me arm een keer uit de kom maar ik was zo klein dat een zusterr me heeft afgelijdt met een handschoen opblassen dat ik er niks van merkte maar tegen wordig word ik met drie man vast gehadden voor een prikje dus die handschoen opblassen werkt niet meer xD

    SleepingSun schreef:
    (...)of meschien hebben ze het uitgelegt als uit de kom maar is het toch anders maar te moeilijk om uitteleggen(weet niet hou oud je was maar aan een kind van bv 10 kan je dat niet uitleggen)

    Ik was toen bijna 13.
    Maar ik weet het nu zeker; Vingers en tenen kunnen uit de kom.
    Ja, vingers en tenen kunnen uit de kom en dat kan heel erg pijnlijk zijn. Dit kan komen doordat de pezen slapper zijn dan normaal (of d.m.v. een goede klap).


    @ Tomismijn.

    Ja, ze kunnen ook een verdoving geven, maar die is net zo pijnlijk als het in de kom duwen. Dus dat doen ze pas als het de derde keer erin duwen niet lukt. Dat was bij mij het geval.


    hoi, jij bent leuk.

    Magnifique schreef:
    Ik heb nog nooit iets uit de kom gehad?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik denk dat het gewoon kramp is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is kramp, dat heb ik ook altijd, heel irritant ><.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    nope, nog nooit gehad. peter wel, toen miraz op zijn schild trapte en eddy hem moest helpen (nerd). sorry, ben te veel bezig met narnia :X.
    veeeeeeeeeeeel beterschap, meid. (flower)


    we've only said goodbye with words

    Ik heb een keer mijn duim uit de kom gehad. Ik schrok echt heel erg, omdat 'ie zo raar stond. Ik ben toen meteen naar de dokter gegaan en toen werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar werd ik vrijwel meteen geholpen. Alleen ik vond het niet zo'n pijn doe toen de dokter hem er terug in trok.. en oten moest ik heel lang met gips omlopen en daarna kreeg ik oefeningen voor m'n duim^^.. voor de rest stast hij nu gewoon weer helemaal recht.
    die dokter vertelde me ook iets over andere mensen die weleens een arm ofzo uit de kom hadden gehad.. ik moet er niet aan denken!


    Je moet worden wie je bent.

    Ik zat toen ook de hele tijd aan mijn duim.. in de wachtkamer van het ziekenhuis had ik mijn hand er omheen gedaan.. ik wilde niet dat iemand en vooral niet ikzelf zach hoe mijn duim erbij stond..

    Een paar maanden gelenden had trouwens ook iemand haar teen uit de kom.. die moest ook meteen naar het ziekenhuis en toen kwam ze even later terug met een heel groot verband om haar teen en haar hele voet..

    ben je nog niet bij de dokter geweest?


    Je moet worden wie je bent.

    WillFANTASYx schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar.
    Maar een vinger kan wel uit de kom, dat is ook een scharniergewricht.

    tussen je vingerkootjes zitten schuinier gewrichten je vingers zitten volgensmij gewoon allemaal in een kom, en je tenen ook..


    Je moet worden wie je bent.

    Bluh schreef:
    Ik denk dat het gewoon kramp is.

    Als het kramp is, staat je teen na even marseren weer goed hoor.. of na een warm bad..


    Je moet worden wie je bent.