• Al het gezever rond Michael Jackson. Jammer dat hij dood is hoor, maar ik word nu wel een beetje moe van de hele dag met MJ dit en MJ dat te worden doodgegooid...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    uhu
    ik ook hoor.
    ik vind het sneu voor zijn familie en fans van hem, maar laat het rusten.


    It's not the same without you.

    Ach, nog een paar maanden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nog een paar maanden? weet je hoe fakking lang dat is. ôo godzijdank ga ik bijna op vakantie en heb ik daar geen tv.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Negeer die topics dan.Volgens mij zul je er de eerste maanden nog veel van horen hoor.T was een legende voor iets.


    I need you like a heart needs a beat

    outtaHere schreef:
    Negeer die topics dan.Volgens mij zul je er de eerste maanden nog veel van horen hoor.T was een legende voor iets.

    hoe kun je die topics negeren? ze zijn overal. ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    outtaHere schreef:
    Negeer die topics dan.Volgens mij zul je er de eerste maanden nog veel van horen hoor.T was een legende voor iets.

    Heh, ik had het niet alleen over Q... Hij is overal. En trouwens, het drama is nu nog 10000 keer erger dan bij Elvis, want toen was er nog geen internet... :(


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Heh, ik had het niet alleen over Q... Hij is overal. En trouwens, het drama is nu nog 10000 keer erger dan bij Elvis, want toen was er nog geen internet... :(

    Jah da begrijpt ge toch?
    Tis een legende die heeft MILJOENEN fans...


    I need you like a heart needs a beat

    uhu. MJ heeft na zijn dood zelfs nog geen rust...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Maar wat ik wel dom vind is dat sommige mensen nu pas respect voor hem hebben als hij dood is.


    I need you like a heart needs a beat

    Ookal is het een legende. Hoe lang is het nou al geleden? Like, laat het rusten x.x
    Je kunt nieteens meer normaal tv kijken zonder er mee doodgegooid te worden.
    [ Alle respect voor MJ en zn fans heur ]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Yup hehe eindelijk iemand die het met me eens is bij gitaarles ook meteen mioesten we een liedje van MJ lere -.- ma sorry ik luister niet naar zijn muziek :L

    Tip: laat het langs je heen gaan. Er zijn er wel meer die er schoon genoeg van hebben maar je eraan ergeren is hopen tegen beter weten in op het moment. Het zal op den duur wel bedaren maar op dit moment heb je alleen jezelf ermee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Tip: laat het langs je heen gaan. Er zijn er wel meer die er schoon genoeg van hebben maar je eraan ergeren is hopen tegen beter weten in op het moment. Het zal op den duur wel bedaren maar op dit moment heb je alleen jezelf ermee.

    Inderdeed en door zelf er nog een topic erover te maken, komen er alleen maar meer. :')


    Tanya is de beste.

    haha heb ik nouy ook
    en het was pas erg toen Heath ledger
    dood was gegaan een van men vriendinen
    wil nou geen film meer kijken waar hij in voor komt:S
    en ik zei dus zo van 'als je leest in de krant dat een man dood is gegaan dan vind je het toch ook niet zo erg?

    zei zij dus 'maar dat gebeurt niet want ik lees de krant niet:P


    maar dus ik vind het ook als iemand dood laat ze lekker dood zijn


    To The Stars Through Adversity

    outtaHere schreef:
    Maar wat ik wel dom vind is dat sommige mensen nu pas respect voor hem hebben als hij dood is.


    ja klopt, konden ze dat niet eerder doen?

    maar hij word vandaag begraven, ik denk dat het na vandaag wel wat zal afzakken..


    Never forget the things that make you smile