• Nou kijk het zit zou. Er is een kunsternaar/artiestgevalgozer, die ik al eens ontmoet heb. Heb een paar van zijn werken en ben helemaal dol op hem en zijn werk. Nu is het geval zo dat ik al een keer met hem heb gesproken, dus tijdens onze ontmoeting. Vaker ook via mail en internet. Die gozer is 29 of 30 of zo. En zijn vriendin ook. Zij is een model/entertainster en met haar heb ik ook al vaker gesproken enzo.

    Maar nu komt dus het verhaal. Die zekere vrouw denkt dat, ik Kirsten die pas 18 jaar is, haar man/vriend/verloofde/wathetookis, van haar afpak. Ze verbied hem contact met mij op te nemen en zelf reageerd ze ook niet meer op reacties of mails of what so ever (naja ze doet maar). Dat heeft meneer in kwestie me trouwens zelf eerlijk toegegeven >.>

    Maar like uhm Euw May Gawd! Kom op zeg. Ik ben alleen in hem geïnteresseerd omdat hij ontzettend boeiend en grappig is. Ik ben op dit moment waarschijnlijk zijn grootste inkomstenbron. Ik ga hem heus niet ontvoeren en hem drogeren zodat ik hem dwing met me te trouwen. Ik ben 18 en hij 29. Hij woont verdorie in Amerika en ik in Nederland.

    Echt waar gaat het heen in deze wereld, als je jaloers word op een wildvreemde, die alleen maar voor inkomsten zorgt en enkel goede intenties heeft >.<

    Naja voor iedereen die het daadwerkelijk gelezen heeft, thanks moest even mijn frustratie kwijt.:X
    Heeft iemand van jullie al wel eens zo iets achterlijks meegemaakt >.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nja, veel mensen zijn snel jaloers. ;D
    Maar ze zou hem toch beter moeten vertrouwen hoor. ;D

    arm kind -aait over hoofd van kirsten-

    Hopeless schreef:
    Daaaaaaaaaavid Stoupakis, of zoiets(nerd)
    Maar maar, wie was die vrouw ook alweer... Veronica, of of of Aprella? Hmm, na ja.
    Wel raar dat ze zo jaloers is, maar ik denk dat ik het ergens wel begrijp xD Maar ja,.
    En ik had nog wel express niet de namen op geschreven truttelbol :')


    Wie du mir, so ich dir.

    2Krull4U schreef:
    arm kind -aait over hoofd van kirsten-
    Gehehe ja ik ben heeeuwwwl zielig :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is op zich best wel kut :X Sowieso, jaloers worden op een meisje van 18, terwijl je zelf oud en wijs genoeg zou moeten zijn om beter te weten >_<


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ja misschien niet zo leuk,
    maar ik begrijp haar wel.

    wat hij er mee doet, dat is ook afhankelijk van allerlei zaken binnen hun relatie, of whatever.

    maar ik snap haar wel,
    dat is hetzelfde liedje als,

    dat je vriend ineens veel met je ex omgaat, dan verbieden de meeste mensen het ook of verzoeken 'zeer attent' om er minder mee om te gaan.

    welcome darling, in the world of sad people xD

    hahaxD


    I solemny swear i am up to no good

    Cherished schreef:
    Ik denk dat zij een beetje onzeker is, als ze jou al als bedreiging ziet. [/niets persoonlijks jwz]


    idd

    ofze is gewoon een beetje eng x-x


    We can only learn to love by loving.

    Miauw schreef:
    Dat is op zich best wel kut :X Sowieso, jaloers worden op een meisje van 18, terwijl je zelf oud en wijs genoeg zou moeten zijn om beter te weten >_<



    de vader van mijn beste vriendin is 55,
    haar moeder is overleden,
    haar nieuwe ‘moeder’ is 25, dus ik vind niks raar meer, maar dat wilt niet zeggen dat dat met jou gebeurd, maar dat die vriendin het dan niet wil snap ik volkomen, ook al is het niet leuk.

    Hahaa,jij iemand van 18,zij een volwassen vrouw van 29 ...
    En ze voelt zich bedreigd omdat haar vriend goed overeenkomt met iemand die voor zijn inkomsten zorgt ?
    Hahahahaaa,serieus ik zou dit als een moooooi compliment opvatten (:
    Een model is jaloers op je,terwijl je aan de andere kant van de oceaan woont,Ha ha ha ^^
    dat zal in ieder geval een vertrouwensvolle relatie zijn tussen die 2


    everybody needs a song.