• Ik zoek mensen die fan zijn van het huis Anubis, ongeacht welke persoon van het huis Anubis, met hun samen zou ik graag een verhaal schrijven over het huis Anubis, het mag zijn 1 writer per persoon of 1 writer meerdere personen, behalve Amber ,appie,Patricia , Jeroen, noa is iemand anders en nienke is ook al bezet en een onbekend persoon. En Joyce Want die wil ik zijn. Fabian en Victor zijn ook al bezet.Helaas doen we niet dat de andere cast: de vijf, meedoen. Dus wat je moet doen is:
    - plaats hieronder een berichtje met de personen die je wilt zijn/schrijven
    - zeg daarbij waarom ik jou moet kiezen
    En reageer als ik je en PB stuur. Groetjes (H) (H) (H)
    We zoeken nog :
    Een Robbie
    Een mick
    Een mara
    En misschien een trudy meneer vanswieten enzovoort

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 17:26 ]


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Hahaha oh god, Het Huis Anubis. Wat was dat een leuke serie, ik heb het vorig jaar nog allemaal teruggekeken. Dit gaat hem niet worden voor mij, maar stuur even een linkje als je met het verhaal begint, oké? (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou best mee willen doen maar ik heb het momenteel erg druk met school en andere verhalen, sorry, maar ik wil hem ook erg graag lezen... (flower)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lijkt leuk ik wil Nienke wel schrijven.

    Hahaha wat schattig. Ook niet echt iets voor mij maar wil hem wel lezen. Stuur je een pb als je begint? (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Jammer dat Amber bezet is. ):


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    moch ik amber of was die al bezet?

    als die niet bezet was nou je moet mij kiezen ik lijk op haar en iedereen zegt dat ik haar goed kan spelen

    Zou een Fabian ook niet handig zijn? :p
    Hij staat niet bij de claims of beschikbare karakters


    Do I look like Mother Teresa?

    Svendewijnlover schreef:
    Ik zoek mensen die fan zijn van het huis Anubis, ongeacht welke persoon van het huis Anubis, met hun samen zou ik graag een verhaal schrijven over het huis Anubis, het mag zijn 1 writer per persoon of 1 writer meerdere personen, behalve Amber , Jeroen, noa is iemand anders en nienke is ook al bezet en een onbekend persoon. En Joyce Want die wil ik zijn. Helaas doen we niet dat de andere cast: de vijf, meedoen. Dus wat je moet doen is:
    - plaats hieronder een berichtje met de personen die je wilt zijn/schrijven
    - zeg daarbij waarom ik jou moet kiezen
    En reageer als ik je en PB stuur. Groetjes (H) (H) (H)
    We zoeken nog een Patricia ( als niemand die hoeft ben ik dat ook)
    Een Robbie
    Een mick
    Een appie
    Een mara
    Een fabian
    En misschien een Victor trudy meneer vanswieten enzovoort


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    HeyitsGraham schreef:
    Zou een Fabian ook niet handig zijn? :p
    Hij staat niet bij de claims of beschikbare karakters

    Ja klopt,
    Dat komt omdat ik toen een fabian al had en dat is later weer veranderd.
    Vandaar dus


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Ik wil Fabian wel zijn, of anders Victor wel.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg