• weet iemand nog een goede serie??(A)

    ik verveel me echt zo dood. dus drop ze hier maar(A)


    I go wherever you will go..

    die van mij

    kijk maar op mijn acount

    euh nee
    die van lp1mcr1fan
    en die van TOMxMYGOD
    en die van NewBornStar
    en die van xxlegendxx (moet wel met hoofdletters)


    Live life limitless.

    Zou je die van mij een keer willen proberen? TH zit er nog niet in >.< Maar dat komt nog wel. Bij deel 30 fzo [A]
    http://www.quizlet.nl/serie/4547/degevery-time-you-say-sorry-a-little-piece-of-my-heart-dies-because-it-means-that-youve-done-something-wrongdeg-
    Hier even een klein stukje:
    "Oh, kut! Gaat het wel?” vraag ik meteen overbezorgd aan hem. Hij zucht, maar knikt dan toch. “Het gaat wel.” Zegt hij. Toch geloof ik hem niet. Ik buig zijn hoofd voorover zodat ik zijn achterhoofd kan zien. Geen bloed te bekennen. Er lijkt een pak van mijn hart te zijn genomen en voorzichtig breng ik zijn hoofd weer terug in zijn oude stand. “Het spijt me.” Zeg ik tegen hem. Ik voel me schuldig voor wat mijn eeuwige lompheid weer eens veroorzaakt heeft. “Het maakt niet uit. Zoiets ben ik wel van je gewend.” Zegt hij plagend tegen me. Hij heeft zijn praatjes in ieder geval al weer terug. Maar of ik daar ook blij mee moet zijn weet ik niet. Ik geef hem een klein kusje op zijn wang. Als ik me weer terug wil draaien om mijn hoofd weer op zijn schouder te leggen gaat dat niet. Zijn rechterhand heeft mijn gezicht vast en draait het weer terug naar dat van hem. Voorzichtig drukt hij een kus op mijn lippen die ik beantwoord met een volgende. Langzaam open ik mijn mond en voel ik zijn tong mijn mond binnen glijden. Zo zit ik daar. Zoenend met mijn beste vriend tegen de muur van onze oude en vertrouwde basisschool.
    Thx ^^


    Bored.

    Ik ben opnieuw begonnen met een serie ^^
    Het gaat over TH maar ze komen rond deel...zoveel in xD
    Njja, maak maar eens, want hij wordt door niemand gemaakt *_*
    link : http://www.quizlet.nl/quiz/183804/lt3__zijn-alle-dromen-bedrog-__lt3/
    tsjeus! X


    Don't be a drag, just be a queen.

    Bill, With Every Breath You Take, You Save Me

    Ff reclame :P

    Int begin woon je in Amerika, maar er zit een jongen achter u aan die u blijft lastigvalle, en uiteindelijk verhuist gy alleen zondr u familie ofso naar België [Of Nederland, U Keuze!] Je gaat in een gezin daar wonen. Dan hebtgy eigelijk een halfzus, en zij is fan vn Tokio Hotel ensoo, en gy maakt ook wa muziek, ma ge zijt ni bekend ofsoo éh :D Mensen hebben je gehoord en vragen je of je het voorprogramma van Tokio Hotel wilt doen, en NATUURLIJK doe gy da :) Jah, jullie merken mekaar op ensoo, enzoverder...
    Lijkt het u wa? ;)


    007

    [TH] The story of a Dying Angel
    Bill und ich fur immer
    The product of a dysfunctional family


    Allemaal van mij ;):)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ooh, doe de mijn maar (flower)

    - Du und Bill Forever
    - Bill & Tom Loves You But You Love The Kaulitz-Twins
    - Who Stole Your Heart?! *TH --> Tom*


    kies maar of doe ze maar allemaal maakt nie uit xD

    x. (K)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik weet één en die is echt SUPER!!

    Bill *BIBST* iedereen dood

    da gaat over een weddenschap tussen Tom en Bill, wie er het eerst met 10 meisjes naar bed gaat heeft gewonnen XD

    MAar natuurlijk mag je ook de mijne proberen hé ^^

    ge moogt die van mij wel is make als ge wilt

    ma tomlover007 heeft een kei toffe serie
    op school met tokio hotel ma ze wilt ermee stoppen omda ze practisch ni gemaakt worre dus die zoude ook kunne doen !!
    Xx.!