• We gaan normaal gezien dus Vrijdag naar Cactus dat is een festival. Maar schijnbaar is mijn vader zich aan het terug trekken; met Trixie Whitley was dat ook zo; en toen zijn we niet gegaan; en ik wil zo graag Selah Sue zien. Als hij dan toch niet gaat ga ik gewoon alleen samen met mijn zus ofz. Of met iemand anders die volwassen is en ik goed ken; want dat kan hij dus echt niet van mij afpakken, dat haat ik zo aan hem dat hij altijd terugtrekt; en als wij dat doen word hij pist. Echt hé moat.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ILoveHajar schreef:
    En daarom haat je hem? Omdat jíj je zin niet krijgt; omdat jíj het niet kan hebben? Ach kom op zeg.
    Haten is een veel te groot woord voor zoiets. Oké, het is niet eerlijk, inderdaad, maar haten doe je niet bij zoiets.

    God, altijd die standaard reactie. Laat haar gewoon even afreageren, natúúrlijk meent ze dat niet, wat maakt het dan úit?! x.x'
    Ontopic: Een keer flink kwaad worden? Ö


    Mew <3

    whaha ja da begryp ik x)
    nou ik zou in ieder geval NOOIT met m'n ouders naar een festival gaan brrr x') kzou het gevoel hebben dat iedereen ziet dat ik daar met m'n pa loop,terwijl ik mezelf oud gng vind om met m'n bff te gaan ALLEEN x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ben eens blij dat je een vader hebt.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ILoveHajar schreef:
    En daarom haat je hem? Omdat jíj je zin niet krijgt; omdat jíj het niet kan hebben? Ach kom op zeg.
    Haten is een veel te groot woord voor zoiets. Oké, het is niet eerlijk, inderdaad, maar haten doe je niet bij zoiets.

    Dat dacht ik net ook.

    Daarvoor hoef je hem toch niet te haten? Ik haat mijn moeder toch ook niet omdat ze altijd pissig is wanneer we ergens heen gaan? Djeez..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jops; zeggen jullie nu wel allemaal. Maar als het er op aankomt is het juist hetzelfde; en ik haat hem niet echt, maar op dat momment had ik wel dat gevoel; maar er kan hier een slotje op, aangezien alles terug in orde is en aangezien ik mijn frustratie even heb kunnen loslaten; en iedereen zijn mening hierover, ik ga echt niet pist worden op jullie omdat jullie negatief op dit topic reageren.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)