• Vanavond was het laatste concert van de Welcome to Humanoid City tour in Parijs. De jongens speelden daar de Duitse setlist.

    We hopen dat jullie allemaal hebben kunnen genieten van de concerten waar jullie heen zijn geweest, of van de filmpjes en foto’s die naderhand altijd verschenen.

    Tokio Hotel vertrekt in Mei naar Taiwan en Maleisië. Wat daarna komt is nog niet duidelijk. Er zijn al wel geruchten over een zomertour en een tripje naar Amerika. China zou ook op het programma staan. Dat wachten we nog even rustig af maar zodra er dingen bevestigd zijn lezen jullie dat natuurlijk hier!
    Op Tokio hotel Holland

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 23:38 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben 25/02 naar hun concert in België geweest en dat was geweldig echt een dag om nooit te vergeten.<33
    Normaal gezien ging ook naar Parijs maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan...
    Maar Imke (Pliena) heeft wel gebeld tijdens Geisterfahrer en dat maakte me wel blij al heb ik weel een beetje gehuild toen ik Bill hoorde zingen.
    Kan niet geloven dat Humanoid city gedaan is. ;_;

    Ik kijk uit naar de zomertour dat ze terug in België zijn echt waar <33

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 23:42 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Dat is snel! .__.
    Stiekem komen ze op 5 mei naar mijn verjaardag! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (huil)(huil)
    het lijkt echt alsof de hele tour maar twee weken duurde, echt vaag!!
    Echt heel erg jammer dat het nu ook al is afgelopen, en verheug me nu al op een eventuele zomertour, als die er gaat komen!!

    230210!! Ik wil terug!!!


    The grass is not always greener on the other side

    Ik heb nu echt zo'n naar gevoel in me buik. Het ging echt snel, die tour. Net of ze nog een week geleden in Ahoy stonden..


    we are radio hysteria

    Andalasia schreef:
    Dat is snel! .__.
    Stiekem komen ze op 5 mei naar mijn verjaardag! :Y)

    Mag ik dan ook komen? Alsjeblieeeft (flower)


    we are radio hysteria

    Andalasia schreef:
    Dat is snel! .__.
    Stiekem komen ze op 5 mei naar mijn verjaardag! :Y)

    en ik ook? ;D


    I need you like a heart needs a beat

    Iedereen mag komen! (A)
    Zolang je maar cadeaus mee brengt! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ik heb nu echt zo'n naar gevoel in me buik. Het ging echt snel, die tour. Net of ze nog een week geleden in Ahoy stonden..


    Save me with your love tonight.

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ik heb nu echt zo'n naar gevoel in me buik. Het ging echt snel, die tour. Net of ze nog een week geleden in Ahoy stonden..

    En dat zelfde geld voor mij voor Brussel...


    I need you like a heart needs a beat

    ik wil terug naar 25 februari <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ik wil terug naar 25 februari <3

    Ik ook<33


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben naar het concert in Ahoy geweest en dat was echt geweldig :9~ We hebben daar ont-zet-tend lang zitten/liggen/staan wachten maar dat was echt de moeite waard. (: Super veel mensen leren kennen en het was echt onwijs gezellig met hen allemaal. Ik ben nu weer een ervaring rijker en dat vind ik wel voor herhaling vatbaar. :Y)

    Zou leuk zijn als ze deze zomer nog weer terugkomen, maar ik ga me nergens op verheugen ghehe.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben naar Brussel 250210 geweest en naar Lille 170310. En ik weet nog goed, hoe ik de dagen aan het aftellen was. Toen ik blij was, als de tour begonnen was.. en nu, het is gewoon alweer afgelopen.
    Beide concerten waren gewoon geweldig. En als ik kon, ik draaide de tijd zo weer terug ^^
    Stiekem wou ik er ook gisterenavond bij geweest zijn.. maar helaas was het te duur en te ver, om alleen te mogen gaan.
    Maar ik hoop dat er snel een zomertour is D:
    En ondertussen geniet ik van mijn duizende foto's en mijn filmpjes.. D:

    Ik wouw dat ik 26'02 over kon doen..:'(


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Zomertour O,o

    Daar heb ik helemaal geen geld voor. :'(