• Jij? Sharona.
    Leeftijd? 17 jaar.
    Love? Tokio Hotel.
    Hate? Jonas Brothers.

    Beste vriendin?

    Naam? Shireen.
    Leeftijd? 17.
    Love? Tokio Hotel.
    Hate? Jonas Brothers.

    Jij en je vriendin besluiten samen om vakantie te gaan, maar het draait door een ongevalletje helemaal anders uit, waardoor je ook de Jonas Brothers ontmoet. Maar jullie moeten ze niet... Shireen word verliefd op Nick en probeert Sharona aan te zetten om vriendelijk tegen de jongens te doen, en da lukt... na een tijdje. En zo worden ook Sharona en Joe een koppel. Zullen jullie ooit weer naar huis kunnen? En wat zou er gebeuren àls jullie ooit thuis geraken?

    Ik weet het. Dit is de slechtste inleidingstekst die iemand ooit heeft gelezen (': Maar. Ik kan echt niet meer verklappen ;o Ik heb eigenlijk al veel te veel gezegd. Maar, iedereen moet hem lezen want door de 'verhuizing' zijn we een aantal lezers kwijt. Dusja... Iedereen maken (: <3

    http://www.quizlet.nl/quiz/321181/youre-so-gay-and-you-dont-even-like-boys--1/

    + Eigenlijk zijn we beide Jonas Brothers haters. Maar, omdet we wel een groep moesten kiezen is het die maar geworden... En, (aan alle Jo Bro fan's) Ga nu niet zagen dat hun karakter niet juist omschreven is. Wij kennen hun karakter niet, dus verzinnen ook maar iets... En, Tokio hotel komt er in voor... Wacht maar af.

    + Als je de serie leuk vind, neem meteen abo. We hebben allebei ook een appart account en onze eigen serie's, dus geen tijd om te verwittigen. Bedankt (:

    + 5 reactie's en we gaan verder. Alleen als we heel goed gezind of inspiratievol zijn zullen ze rapper komen (':

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 13:28 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.