• Ik was naar huis aan het fietsen van de dokter, zie ik in de verte een fietser midden op de weg fietsen en een auto erachter rijden. Die auto toeteren, die fietsen gaat gewoon slingeren en steekt zijn middelvinger uit. Nouja, toen verdwenen ze achter die bomen dus ik zag het verder niet meer. Even later zie ik die auto voorbij rijden en die fietser als een gek op het fietspad fietsen. Bij de rotonde maakt hij bijna een ongeluk door precies voor de auto te fietsen. Nou, wat een idiote gestoorde asociale gast was dat. Hij reed voor mij, ineens weer sloom want die auto was weg. Ik had de neigin om te zeggen dat hij lekker stoer was, maar dat dee ik maar niet. Straks slaat ie me van de fiets af, zie hem er wel voor aan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    tsjaa zulke aso mensen hebbie hea... (helaas)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    wat een zielige persoon


    You're a star in heaven.

    Lekker aso.
    Ik had het wel gezegd.


    Mew <3

    O god. Heb ik ook een keer gehad. En toen zat ik ín de auto. Grrr. Heb het raam opengedaan en heb hem uitgescholden. Sorry, maar daar heb ik dan zin in.
    I do not regret.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Air schreef:
    Lekker aso.
    Ik had het wel gezegd.

    Ja, maar dan zou ik er eigenlijk naast moeten fietsen. Anders ben ik ook lekker laf bezig, van een afstandje schelden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je had hem gewoon van zijn fiets moeten rammen. (A)

    Bumblebee schreef:
    Je had hem gewoon van zijn fiets moeten rammen. (A)

    Ja hoor, een kind van 14 die iemand van 20 of ouder van zn fiets ramt. Haha, zo sterk ben ik helaas niet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Confined schreef:
    (...)
    Ja hoor, een kind van 14 die iemand van 20 of ouder van zn fiets ramt. Haha, zo sterk ben ik helaas niet.

    Dat heeft niks met sterkte te maken, je ramt gewoon met jou fiets tegen de zijne. ;x
    Nouja, ik hoop dat iemand hem eens omverrijdt, die zoekt het gewoon zelf. oô

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Dat heeft niks met sterkte te maken, je ramt gewoon met jou fiets tegen de zijne. ;x
    Nouja, ik hoop dat iemand hem eens omverrijdt, die zoekt het gewoon zelf. oô

    Ik hoop het ook, anders doe ik het wel als ik mn rijbewijs heb. Dan ga ik naar nieuws en dan ga ik heel hard lachen. Muwhahaha/


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Confined schreef:
    (...)
    Ik hoop het ook, anders doe ik het wel als ik mn rijbewijs heb. Dan ga ik naar nieuws en dan ga ik heel hard lachen. Muwhahaha/

    Wees maar niet genadig. (duivel)

    Als mijn pa de chauffeur was van die auto, dan zou die fietser nu in het ziekenhuis liggen. Mijn vader kan daar absoluut niet tegen als een fietser zo begint te reageren. En ik geef hem gelijk. :Y)


    You'll never dream alone. <3