• Iedereen denkt dat oma's ouderwets zijn maar dat zijn ze niet ;o. Mijn oma koopt zelfs chips,nou dat doet niet iedere oma hoor ;o. Wat doet jou oma wat echt heel hip is en niet ouderwets?

    Mij sieraden geven x]
    Dat komt omdat mij ene oma dood is, en die andere, die dus die sieraden geeft ik maar 1 of 2 keer per jaar zie, want zij wonen in een ander land, dus krijg ik meestal gouden sieraden ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat koel..
    Ik zou willen dat ik nog oma's had...

    Buh, daar kan mijn oma tegenop hoor ;D Mijn oma doet fuckyou naar mensen die tegen haar zitten te zever dat ze in de weg staat :Y)

    mijn oma draagt niet zo'n oude wijven rok
    maar gewoon een spijkerbroek
    en ze koopt ook chips en frisdrank


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Mijn oma is gewoon hip =D Ze propt me altijd vol met lekkere voedsel (:

    x


    Sometimes it's best not to care.

    mijn oma is ook cool.. en als ze achter me naart school komt waarschuw ik iedereen van.. lach niet met mijn oma mijn oma is cool^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn oma is even hip. Koopt ook chips, gaat voor mij eens een heel hip shirtje ophalen als ze op vakantie gaat enzo. Vorig jaar een S-Oliver shirt van dr gekregen en een heerlijk Bruno Banani luchtje.

    Ze is 62 en mijn opa 65 en ze gaan zelfs regelmatig naar de TT baan in Assen. Ja een uurtje rijden vanaf Emmen he :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    nooo
    mijn oma is echt zoo vervelend
    ze wil over al een foto van maken
    en dan laats ze nog fotos zien die ze
    de vorigen keer had gemaakt
    maar ik zie der maar een paar keer in het jaar
    en ze draagt van die oma kleren en ik bukken als ik er een kus op der wag moet geven:P


    maar ze fiets nog wel en ze is al 82 ofzo(lol)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 16:45 ]


    To The Stars Through Adversity

    Heh, ik weet het niet. Ik heb nu eenmaal geen opa's en oma's... ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Oowjah, ookal is mijn opa ziek - hij heeft echt van die droge humor.
    Zit hij zo bijvoorbeeld zijn bril te kuisen en zijn wij al een halfuur bij hem thuis. En als hij dan die bril opzet zegt hij zo kei droog: Oh! Het zijn jullie die hier zijn.' Terwijl we er dan al zo'n halfuur zitten te praten enzoo x]

    mijn oma's kopen ook chips. :] maar verder is het niet veel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    my oma was toch wel cool maar ik was jong toen ze stierf dus voor my was ze altijd al hipxD

    Hmm mijne niet dus. 'k vind de mijne redelijk saai, maar goed, ze zijn dan ook al 80 voor iets. (de ene is eigenlijk 78 ofzo x'D).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn oma en opa hebben altijd bergen met chips, en coca cola, wicky, 7up enz.. En een tv en ze heeft een auto, terwijl ze 80 is ;D.


    a figment of your imagination

    mijn oma geeft zakcentjes(nerd)
    en ehm,, is eigenlijk best ouderwets, ze wil niks leren of geen nieuwe telefoon of televisie :S


    Nvt