• Wie lijkt het leuk om een next gen Harry Potter RPG te starten? (:

    Met een grote magische universiteit waar alle tovenaars en heksen welkom zijn.

    Hier zullen dan ook groepen zijn, je kent de Hogwarts houses wel, Slytherin, Hufflepuff, Ravenclaw en Gryffindor, maar er zijn ook nog andere scholen, die mag je ook toepassen in je karakter - of niet, mochten mensen het niet leuk vinden.

    Ik ga dan mijn uiterste best gaan doen om magische vakken te bedenken, magische studies om het maar even zo te noemen.

    Ik steek er met alle liefde tijd in!


    - thank you for existing -

    Yassh. Ik wil je ook wel helpen mocht je hulp nodig hebben c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Yassh. Ik wil je ook wel helpen mocht je hulp nodig hebben c:


    Amen to this


    I just caught the wave in your eyes

    Haha yes! happy! dan ga ik er nu mee beginnen, ik laat het hier wel weten als ik hem online gooi.

    En hebben jullie al leuke ideetjes die ik eventueel kan toevoegen ?

          ik zoek magische woorden als naam voor de universiteit.


    - thank you for existing -

    Ik heb tot nu toe deze studies:



          Care of magical creatures,
    Natuurlijk hebben de meeste leerlingen dit al gehad op hun vorige school, maar dit gaat een stapje verder. Zie het als een opleiding voor dierenarts, maar dan voor magische wezens. Hier leer je alles over de magische dieren en hoe je hen moet behandelen, dat geldt ook voor draken.
          Magical healing,
    Deze naam zegt het eigenlijk al. Je leert hoe je iedereen kunt genezen doormiddel van potions en spreuken. Natuurlijk leer je ook wondverzorging zonder magie en leer je magische medicijnen brouwen.
          History of magic,
    Op iedere universiteit kun je wel geschiedenis studeren en deze universiteit is geen uitzondering. Deze geschiedenis gaat echter over de magische wereld en niet over de muggle wereld. Leer alles over Voldemort, Harry Potter, de scholen en hoe alles is begonnen.
          Creative arts,
    Natuurlijk kun je magie in geen betere manier uiten dan doormiddel van kunst. Op deze opleiding kunnen de meest creatieve leerlingen terecht om zichzelf te ontwikkelen en beginnend kunstenaar te worden.
          Magical design,
    De oude gewaden van scholen zijn oudbollig en uit de mode. Deze opleiding is er voor de mode-fanaten, de leerlingen die graag hun energie steken in de mode-wereld. De leerlingen van deze opleiding mogen dan ook zelf weten wat zij dragen tijdens schooluren, in tegenstelling tot de andere opleidingen.
          Wizarding sports,
    Op deze opleiding worden de topsporters getraind tot wereldweide talenten. Hier kunnen zij terecht voor Quidditch, Broomstick Races, Magical Duals en zelfs het rijden van Hippogrieven en draken. Dit is echter wel heel exclusief en er zijn weinig tot geen leerlingen die hier geschikt voor zijn.
          Potion science,
    Hier kunnen de aller slimste studenten terecht die maar al te graag bezig zijn met potions. Hier kunnen zij nieuwe potions ontwikkelen en daar mee experimenteren. Hier ontwikkelen de studenten potions voor zowel positieve als negatieve doeleinden, het is maar net hoe de leerling in elkaar zit.
          Magical writing,
    Voor de creatieve schrijvers onder ons is er de perfecte opleiding. Hier leren leerlingen alles over spelling, grammatica, literatuur en het schrijven van de beste stukken. Hier kun je ook terecht voor kalligrafie en kun je het keuzevak 'art' nemen, waar je illustraties leert tekenen voor verhalen.


    - thank you for existing -

    Oh wat leuk! I'm in hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Here it is!

    Rollentopic


    - thank you for existing -

    Misschien kun je Ilvermorny nog toevoegen?


    I just caught the wave in your eyes

    PeraIta schreef:
    Misschien kun je Ilvermorny nog toevoegen?



    Yesss dat kan zeker.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2018 - 18:15 ]


    - thank you for existing -