• héj !

    Ik heb net iets bedacht voor Q.!
    Op de voorpagina staan De populairste quizen en stories, maar die zijn toch al populair, dus dacht ik dat het beter was om de minder populaire quizen en stories daar te plaatsen.

    Wat denken jullie ervan? (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Maar weet je, die worden daar eigenlijk willekeurig neergeplaatst dus what makes the difference? cx


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    goed idee:p !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    voor ofzo


    I need you like a heart needs a beat

    Absoluut tegen.

    Als je bij zo'n quizzen / stories uit wilt komen, klik dan op 'Willekeurige ...'

    Prodigy schreef:
    Absoluut tegen.

    Als je bij zo'n quizzen / stories uit wilt komen, klik dan op 'Willekeurige ...'
    Ik heb absoluut dezelfde mening als jou. Er zijn stories en series die echt op níéts trekken, ik wil niemand beledigen of zo. De populaire staan er omdat mensen die een storie of serie zoeken dan meteen een aanrader krijgen. Er bestaan -denk ik- nóg altijd zo'n verhalen waarmee je meteen seks hebt met Bill of zo.


    Only losers can act the way you do

    Tegen. Er zijn veel quizen/verhalen die totaal nergens op slaan. Als er iemand op de voorpagina komt die verder nog nooit op Q is geweest heeft die waarschijnlijk ook zo iets van 'laat maar'.

    doemaarja :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Prodigy schreef:
    Absoluut tegen.

    Als je bij zo'n quizzen / stories uit wilt komen, klik dan op 'Willekeurige ...'

    Inderdeed, vind ik ook wel.


    Tanya is de beste.

    Invisible schreef:
    (...)
    Ghaha A'lies x'D
    Iedereen vooor en jij zegt lekker ik weet het niet (:
    Ik ben voor, maar hoe bepaal je welke op de voorpagina komen en voor hoelang ?


    Het is gewoon, dan komt het zo over van: Iedereen moet mijn quiz maken want die wordt weinig gemaakt en anders kap ik ermee. Daarm zeg ik: ik weet 't niet. En ook, dan moet er telkens weer opnieuw een andere Quiz worden opgezet, want anders krijgen de mods/Rutger vooral klachten dat de andere hun Quiz er wél staat en die van hun niet enzovoort.

    Bumblebee schreef:
    Ik weet niet, da's best wel erg als je je quiz/story ziet staan bij minst populair. ;x

    ja das ook wel weer zo.
    maar ik vind het toch wel een goed idee.

    Bumblebee schreef:
    Ik weet niet, da's best wel erg als je je quiz/story ziet staan bij minst populair. ;x


    maar als hij daar dan staat is de kans wel groter dat hij later wel populair word;)
    dus voor!


    Never forget the things that make you smile

    Ubetinget schreef:
    Tegen. Er zijn veel quizen/verhalen die totaal nergens op slaan. Als er iemand op de voorpagina komt die verder nog nooit op Q is geweest heeft die waarschijnlijk ook zo iets van 'laat maar'.

    Ja, das ook wel weer zo. Ehh, dan ben ik tegen : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Fortune schreef:
    Ik ben voor. Want dan worden die ook gelezen.

    Invisible schreef:
    (...)
    Ghaha A'lies x'D
    Iedereen vooor en jij zegt lekker ik weet het niet (:
    Ik ben voor, maar hoe bepaal je welke op de voorpagina komen en voor hoelang ?

    Ik denk dat Rutger dat controleert enzo. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bumblebee schreef:
    Ik weet niet, da's best wel erg als je je quiz/story ziet staan bij minst populair. ;x


    dan zet je er niet 'minst populair' bij maar bv 'onder aandacht gebracht' ofzo x)


    You are the poetry Shakespeare was missing.