• WERCHTER BOUTIQUE FESTIVAL: MESSAGE FROM TOKIO HOTEL!
    Hi everyone! We really had tons of fun performing on Sunday at the Werchter Boutique Festival in Belgium. It was terrific to see how many of you Tokio Hotel fans came out to watch us LIVE! Unfortunately there was an incident that soured the whole experience – at the end of our performance we were not allowed to play an encore and we were forced by the officials to leave the stage! You can´t imagine how sad and angry it made us not being able to say a proper goodbye to you guys.
    We are very much looking forward to return to Belgium and to do a much longer show.
    See you guys soon and all the best to you! Bill, Tom, Gustav & Georg


    VERTALING

    Werchter Boutique Festival: Bericht van Tokio Hotel!

    Hoi iedereen! We hebben echt heel veel plezier gehad bij ons optreden zondag op het Werchter Boutique Festival.

    Het was geweldig om te zien hoe veel Tokio Hotel fans zijn gekomen om ons live te zien.

    Jammer genoeg was er een incident dat ervoor zorgde dat de hele ervaring.

    Aan het einde van ons optreden werd ons niet toegestaan om nog een toegift te spelen en we werden gedwongen door de officials het podium te verlaten.

    Jullie kunnen je niet voostellen hoe verdrietig en boos het ons maakte om geen fatsoenlijk afscheid van jullie te kunnen nemen.

    We kijken er heel erg naar uit om weer naar België te komen en een veel langere show te spelen.

    We zien ons snel weer en het allerbeste aan jullie! Bill, Tom Gustav & Georg.

    Bron: tokiohotel.com

    Zo erg dat ze nie uitgebreid afscheid konden nemen:(

    Jemig.. o.o
    Naja zal wel eraan liggen dat het een festival was..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wel lullig.. Maar goed het was een festival, geen concert..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Klootzakken! .. Hoe kun je ze nou dwingen dan? Niet normaal! Nu zie je hoe asosiaal die mensen zijn, ze mochten niet eens normaal afscheid nemen! Omg..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    omg zo erg:( en ik die toen nog zei tgn men bf later en zei ook tgn mij: zo stom die gingen direct van podium:( zo kut!! bf: ja ma ik heb georg nog zien zwaaien! ik: ppgff ja en tom die loep direct vant podium:( zij: hij heeft toch µeen buiging gemaakt? ik: ni gezien:@ soo kut!

    nu las ik dit:O oh man zo erg:(!!! WIR WÖLLEN TH!!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Festival of niet. het duurd misschien 3 of 4 tellen om te zeggen dankjewel voor je komst.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Idd dat bedanken duurt totaal niet lang (puh)
    Kut officials (6)

    Tsjah, dat heb je met festivals he. Die hebben zich aan een schema te houden waar ze niet vanaf mogen wijken.
    Volgende keer beter, People!


    Bored.

    Nja, Zornik heeft wel iets langer gespeelt dan gepla,t hoor

    Nou als zij iets langer kunnen spelen dan gepland kan Tokio Hotel ook wel normaal afscheid nemen of niet?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Idd Bambi
    Dat is wel.
    Zornik heeft echt langer gespeeld en Koen Buyse zei op de tv dat het Zornik hun bedoeling is om de TH-fans te bekeren :O
    Nou dat heeft hier niets mee te maken xP

    Spijtig,
    Volgende x wél! (lol)


    007

    tog lief dat ze zo'n briefje schryven!!!
    sgatjes zijn het!!

    :@ Zo stom van die mensen dat ze niet eens mochten afscheid van ons geven!

    wat zijn het toch schatjes :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Omg zo erg!!
    X


    I changed.

    Ikvind het wel heel lief dat ze alsnog wel even vertellen hoe erg ze het vinden :O

    Maar wat lullig dat ze niet verder mochten spelen, en zonder toegift :O

    .x


    In your Shadow i can Shine