• Gotta be somebody gaat over een vijfling, die allemaal compleet anders zijn, en gaat correpsonderen met Cinema Bizarre. Ieder met zijn eigen favotiet. Samen vormen zij ook een band genaamd Stars. De hoofdpersoon is voornamelijk Nathalie, zij is de gitariste van de band(en zoals je kan zien de crush van Yu)

    Er is in totaal nog 1 rol over
    Drumster + crush Shin= Aylin (ShinCupcake)
    Zangeres + crush Strify= Tessa (DwergGirl)
    Bassiste + crush Kiro= Rachel (Unusual)
    Toetseniste + crush Rom3o = Kim (KimxBill)

    En hier het lijste wat je even in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: 18 (hoeft niet ingevuld te worden, de vijfling is dus 18)
    Karakter:
    Foto:
    Tekstje:

    Danke :)
    Nathalie

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 11:11 ]


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Rol: Toetseniste + Crush Rom3o

    Naam: Kim

    Leeftijd: 18

    Karakter: lief, eigenwijs, koppig, sportief

    Foto: http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje:

    Hallo mensies.

    Kim is de naam. Ben 1 helf van een vijfling. Ik ben 18. Mijn karakter is lief, eigenwijs, koppig, en sportief. Samen met mijn zus(jes) vormen we een band genaamd Stars. Ik ben daar de toetsenist. Ik heb 1 piercing en die zit in me tong. Verder hou ik van Shoppen, uitgaan en naar het strand gaan. Ciao

    Xx Kim

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 18:32 ]

    Rol: Bassiste + Crush Kiro
    Naam: Rachel
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lief, gek, onhandig, zorgzaam, chaotisch, struikelt en valt veel, laat veel vallen, zelfstandig, laat zich niet zomaar dingen wijsmaken
    Foto: http://1.bp.blogspot.com/_wY1PT8YQ6Hc/R4X0v-nu6wI/AAAAAAAAAVk/M76i733tIVA/s400/jennifer_lopez_03.jpg
    of
    http://fashionindie.com/wp-content/uploads/2008/10/nikki-reed-eliza-magazine-02.jpg
    Tekstje:
    Haaai, Ik ben Rachel en ik ben 18 jaar jong.
    Ik ben 1 van de vijfling. Ja, ik heb nog 4 andere zussen. Het kan heel gezellig zijn met z'n vijfen. Maar er kan ook goed gevochten worden. Ookal houden we allemaal van elkaar.
    We hebben samen een bandje opgericht. Ik ben de bassiste. Op het podium kom ik gewoon helemaal tot leven.
    Ik ben naast de muziek en bass spelen ook gek op shoppen en chocola. Dansen vind ik ook helemaal geweldig.
    Ik heb een tatoo in mijn nek. Twee chinese tekens onder elkaar. De bovenste staat voor hoop, en die daaronder voor liefde. Om mijn pols heb ik ook een tatoo, gewoon allemaal figuurtjes.
    <3


    Music is the new sex

    Wel, mensen jullie laten Strify en Shin toch niet alleen? :(:(, jammerend voor ook een vriendin, een houvast in het leven :(?


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Rol: zangeres+crush Strify
    Naam: Tessa
    Leeftijd: 18
    Karakter:Lief, eigenwijs, nieuwsgierig, volgt eigen weg, vertrouwlijk, kan goed geheimen bewaren,
    Foto: http://emochicks.info/wp-content/uploads/2009/01/emo-blonde.jpg
    Tekstje:
    Haai ik ben Tessa,
    18 jaar geleden werd ik hier gedumpt,
    Ik ben lief, Wahaha,
    Ook wel eigenwijs,
    maar ja,
    het liefst sta ik op het podium met m'n zusjes ja we zijn een vijfling en ik heb nummertje 1,2,3,4 of 5 tja dat weet ik dus niet, (hoop 2 vind ik namelijk een leuk getalletje!)
    Als ik op het podium sta ga ik gewoon helemaal los en dat kan niem veranderen en dat hou ik graag zo,
    en ik ben veder nog de zangeres van ons bandje: Stars, ik ben ook niet zo'n piercing of tatoo
    kind ik heb gewoon 2 gaatjes in mijn oren, meer heb ik nie nodig :-P

    Nou,
    XxX My

    Rol: drummer + crush Shin
    Naam: Aylin
    Leeftijd: 18
    Karakter: stil, lief, soms hyper, kan goed luisteren.
    Foto: kijk maar op mijn profiel
    TEkstje:
    Ik ben Aylin, ben 18 jaar.
    Drum graag. Drummen is mijn passie op het podium.

    Xx me

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 21:08 ]


    I'm your bitch [:

    Mag er misschien een slotje op ? (A)


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have