• Hebben jullie ook dat je denkt dat je wat ziet maar dan eens goed kijkt en dan dat het opeens een plant of iets anders is? 'S avonds liep ik mijn kamer binnen en dacht ik dat er een iemand op mijn bureau stoel zat met een zwarte jas en een zwarte hoed maar toen ik beter keek was het mijn bed deken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    HAHHAAA x]
    Ja sowry ..
    Ja ik heb dat altijd don't worry..

    Ja, dat heb ik ook wel eens ^^

    jah heb ik ook :'D

    dat had ik vroeger altijd. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Promise schreef:
    HAHHAAA x]
    Ja sowry ..
    Ja ik heb dat altijd don't worry..


    Ik vind het maar vaag x'D Ik dacht dat ik een kat achterthuis zag was het uiteinderlijk een plant.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik ook wels xD ik dacht even dat er ineens iemand om het hoekje van de deur keek... maar het was de kapstok die erachter stond ><


    A Noble was Born in Chaos

    Jhaa, ;o
    soms heb ik dat ook weleens en dan schrik je zo maar dan is het gewoon niks.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ergens rond Kerst, toen ging mijn vader met mijn praten nadat hij Mentor-gesprek had gehad op mijn school over mijn cijfer-situatie, en toen ging ik hem heel lang aanstaren, en toen veranderde zijn gezicht in een monster 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat heeft iedereen wel eens, dus ik ook. Dan lig ik bijna te slapen en dat denk ik dat ik iets zie en dan is er niets.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jah, dat heb ik soms... Ik vind dat eng! ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja heel vaak xd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ja dat heb ik ook affetoe ik heb een telescoop in de hoek van mijn kamer staan en dara leg ik wel eens kleding op en ik had toen werd ik snacht wakker en toen dacht ik dar er iemand stond

    Soms, als het tegen de avond loopt ^^ 's nachts niet. Dan slaap ik xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Zo vaak, dan schrik ik me dood en kijk ik beter en dan 'Oh.. Het is maar een ..' XD.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ja ikk heb dat ook vaak xD
    zo hylarisch als je dan ziet wat het echt is xD


    Moving on but never letting go