• De stelling van vandaag luidt:
    Muziek kan je stemming veranderen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    jaaaaaaaahhhhh


    One Day you'll remember me...

    Mee eens


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Klopt !!(flower)


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Mee eens.


    Just a simple "I love you" (:

    absoluut.
    Het kàn alleszins.
    Klinkt stom, maar het heeft nog het idee uit mijn hoofd gebannen zelfmoord te plegen.
    En het weerhoud me van woedeaanvallen.

    Ja, daar ben ik mee eens.

    Dat is helemaal waar. Maar je moet ook de emotie in de muziek snappen. Sommigen snappen er gewoon niks van en luisteren gewoon maar naar iets om niet de stilte te moeten horen.

    Mee eens.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    absoluut mee eens :)


    You are beautiful, you are love.

    Als ik hier al op had gereageerd is het jammer, want ik reageer dan twee keer. xD

    Ik ben het er deels mee eens. Muziek die met emotie gespeeld is en geladen is met energie en soul, kan inderdaad je wezen van dat moment veranderen. Aan de andere kant hangt je muziekkeuze (die van mij in ieder geval) ook grotendeels van mijn stemming af. Het ligt dus aan de situatie waarin je de muziek luistert.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Mee eens, want als je down bent en je zet een vrolijk liedje op wordt je meestal ook wel iets blijer
    of je barst in tranen uit omdat het liedje zo zielig is terwijl je net nog super hyper bezig was...
    Maar het werkt meestal niet echt als je bijv. down bent en je gaat een down liedje opzetten ofzo...
    ;]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mee eens.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    muziek redt levens. :9~
    mee eens.


    we've only said goodbye with words

    Mee eens !


    Just a simple "I love you" (: