• Ik geloof inderdaad zwaar in geesten, maar ik wou eens weten wie dat ook doet. en of iemand Lisa williams kent? ze is vandaag rond 5u30 op vitaya geweest. En echt haar gave is niet te schatten fantastisch. ;o


    It even took me by surprise

    ik denk wel dat er iets is ja, ookal heb ik het nog nooit echt (bewust) gezien. Ik kan ook niet bewijzen dat het niet echt is.
    maar haar ken ik niet:$


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik ken haar niet. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ken haar niet

    Ik ken die.

    Ik ken dr.
    Ik weet het niet, ik twijvel.
    Ik hoop van niet want ik zou het iritant vinden als al die mensen me zouden bespioneren >< geeft me een engig gevoel xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik geloof er ook heilig in. Maar ik heb er nog nooit mee te maken gehad. En haar ken ik niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ken haar niet, weet niet eens wat vitaya is :X


    -

    Mensen die hun 'gaven' op televisie, beurzen en die zooi showen. Die zijn vaak verkeerd bezig. Sorry dat ik het zeg. Maar verder ken ik der niet, dus ik zeg niet dat het bij haar ook het geval is. Maar 9 van de 10 x is dat wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb der opgezocht op youtube enzo. En ik ken der gezicht wel. Ze is volgens mij wel goede. Maar écht écht goede 'mediums' (of hoe je het ook wil noemen) weten dat geld en een tv programma niet nodig zijn om andere te helpen. Althans dat vind ik, en ik vind dat zij daar ook zo over moeten denken.


    Wie du mir, so ich dir.