• In Duitsland synchroniseerde Bill Kaulitz van Tokio Hotel (Arthur) en Nena (prinses Selenia) de film. Verdere voortzettingen zijn gepland met ‘Arthur und die Rache des Maltazard’ eind 2009 en ‘Arthur und der Krieg der zwei Welten’ in 2010. Aktueel zijn er geen verdere details bekend.
    Bron: moviejones.de


    Inmiddels vertegenwoordigen Nena en Bill de hoofdrollen van de animatieserie ook regiseur Luc Besson is het daar over eens. Maar omdat er nog helemaal niks naar het licht gekomen is en Bill het veel te druk heeft met de release van twee nieuwe albums lijkt het me behoorlijk onlogisch dat hij ook de twee volgende filmen zal vertolken. Al vond hij dat wel echt een onwijs toffe ervaring dat te mogen doen. Ook Nena heeft laten weten dat ze het leuk zou vinden om verder te werken met Bill aan deze productie.

    Dus eigenlijk, als ik het zo oppervlakkig bekijk. Is het een overduidelijke ‘ja’ én een overduidelijke ‘nee’.

    Wie zal het zeggen.. We zullen geduldig af moeten wachten. Maar áls Bill mee zou werken aan het project hebben we wel weer twee animatie-bill-films waar we naar uit kunnen kijken.

    Ich bin gespannt!

    EDIT: De andere versies (andere landen) komen binnenkort al uit, maar de duitse versie is uitgesteld. Dit lijkt me, zodat Bill tijd krijgt de stem in te spreken. Kan me geen andere duidelijke reden bedenken. _O_

    DUBBEL EDIT: Er word voor me nagevraagd bij Nena of ze nu wel of niet gaat meewerken, die praat toch wel der mond voorbij. Ook wat betreft Kaulitz zijn positie. Ik laat het wel horen als ik het weet :')


    ===============
    EDIT 07.08: Officieel, 26.11 komt de film in de duitse bioscopen. Of Nena erin zit weet ik nog steeds niet want daar heb ik nog niks van gehoord. Maar Bill is in ieder geval weer van de partij!
    (yeah)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 21:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Go Billa! _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja klopt maar dit topic heb ik al veel eerder aangemaakt ^^. En ik was op vakantie toen het bevestigd werd door Tom, en niet iedereen leest die blogjes.


    ja, ik weet het dat dit topic er al langer is. :9~
    En, ach zo (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    We will see ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    :Y)


    If music be the food of love, play on!

    OMG ja ik las het op Tom's Blog ik zat zo van :O Hoe Cool


    As If You'll Ever Love Me

    whaaaaaaa vet :D

    vet man :Y)

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!


    KOPEN!KOPEN!KOPEN!


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Hij moet ergens de publiciteit vandaan halen heaa.


    I want my bloody cheese now!^^