• 13 juli 2008 : De dag waarop ik Tokio Hotel voor het eerst Live Zag xD

    ik was het eigenlijk een beetje vergetendat het net vandaag 1 jaar geleden is :') mr ik kreeg een déjà vu toen ik met men ouders voorbij de weide van Werchter reed xD
    Werchter Boutique waar TH heeft opgetreden is dus al 1 jaar geleden =D

    hier is een foto die ik zelf heb getrokken xD wii ik stond dus tamelijk goed xD
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=129170


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    haha (: nooit naar een concert van hun geweest;
    en ik ben het ook niet van plan (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Haha ik stond toen lekker recht voor tom met knalroze haar en toen heeft ie 2x naar me gelachen. [/Wees jaloers.]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Haha ik stond toen lekker recht voor tom met knalroze haar en toen heeft ie 2x naar me gelachen. [/Wees jaloers.]
    omg ik droeg ook roze Ö en ik stond ook voor Tom Ö mr dan mss op rij 6 ofzo xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    O.o idd , bij mij ook ...
    Is het nu alweer een jaar geleden ?!
    Damn... Té lang gelede ...

    Traag van begrip ofso[niet slecht bedoeld] En ook al was het voor mij de derde keer dat ik ze zag. :'). Ik ben er eigenlijk al de hele dag aan het denken en aan het wachten tot het eerste topic hierover :'D.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 21:37 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    Traag van begrip ofso[niet slecht bedoeld] En ook al was het voor mij de derde keer dat ik ze zag. :'). Ik ben er eigenlijk al de hele dag aan het denken en aan het wachten tot het eerste topic hierover :'D.
    uhu ik ook xD en ik dacht mr allee wrm is dr nu geen topic :'D okee dan maak ik er zelf eentje xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik was vorig jaar in de morgend aan het zagen of ik er echt niet heen mocht. x)

    Ben dus uiteindelijk niet gemogen, maarja. ^^


    Let the Night embrace you

    Excited schreef:
    O.o idd , bij mij ook ...
    Is het nu alweer een jaar geleden ?!
    Damn... Té lang gelede ...
    ja he! een jaar is snel voorbij gegaan : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Meadow schreef:
    Ik was vorig jaar in de morgend aan het zagen of ik er echt niet heen mocht. x)

    Ben dus uiteindelijk niet gemogen, maarja. ^^
    ow ocharm Ö mr ben je dan nr een ander concert al geweest van hen :p ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)uhu ik ook xD en ik dacht mr allee wrm is dr nu geen topic :'D okee dan maak ik er zelf eentje xD

    Het heeft best nog wel lang geduurd. En ik schoot deze morgend wakker om half 5 en het eerste wat ik dacht: Nu zat ik op die koude pijnlijke steentjes voor de poort. Ben dan gelijk weer in slaap gevallen (':. Stom om wakker te worden om eventjes dat te denken Oo'

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Het heeft best nog wel lang geduurd. En ik schoot deze morgend wakker om half 5 en het eerste wat ik dacht: Nu zat ik op die koude pijnlijke steentjes voor de poort. Ben dan gelijk weer in slaap gevallen (':. Stom om wakker te worden om eventjes dat te denken Oo'
    half vijf Ö toen stonden wij net op :') mr ik woon ook niet zo ver van werchter xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)half vijf Ö toen stonden wij net op :') mr ik woon ook niet zo ver van werchter xD

    Wij moesten eigenlijk ook niet zo lang rijden hoor ^^. Maarja,ik wouw zo vroeg. En dan moeten ze maar luisteren of ik word agressief [a].

    oh gosh, ik herhinner nog alles van 1 jaar geleden. die dag was zo geweldig :')


    Some people make the world special just by being in it

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Wij moesten eigenlijk ook niet zo lang rijden hoor ^^. Maarja,ik wouw zo vroeg. En dan moeten ze maar luisteren of ik word agressief [a].
    hha :') ik wou ook vroeg gaan mr da was mij iets te vroeg :') ik had echt niets geslapen die nacht xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)hha :') ik wou ook vroeg gaan mr da was mij iets te vroeg :') ik had echt niets geslapen die nacht xD

    Ik ook niet :'). Daarom dat ik er ook zo vroeg wouw zijn,moest ik me niet vervelen. En zorgen maken over dat er al veel volk ging staan. [Wat op dat uur dus niet was (:] ~Die dag lijkt nog gisteren~.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 21:52 ]