• Wat moet je doen zodat je dunnere bovenbenen krijgt?


    We accept the love we think we deserve.

    Blijven sporten. Als je stopt zetten je spieren zich om in vet. EN daarbuiten ligt het vooral aan je lichaamsbouw, heel veel kun je er dus niet aan doen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Je kan je bovenbenen niet echt verdunnen,als je gaat sproten worden je spieren dikker en daarmee je been ook.
    Volgens mij kan je niet echt iets doen,dat ligt gewoon aan je bouw.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als je je tanden poets je rechtervoet tegen je linkerknie zetten 8D
    En dan aanspannen :Y)
    Of in zithouding tegen muur, benen 90graden gebogen en paar
    minuten blijven proberen te staan.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mèh, waren er maar dingen die ervoor zorgden dat je bovenbenen dunner werden..


    Opgeven is geen optie.

    ik vond dat ik vroeger best wel dikke onderbenen had en toen ben ik heel veel gaan sporten, en mijn benen zijn niet dikker geworden ofz, mr het vet heeft zich gewoon omgezet in spieren.
    welke sporten ik adviseer:
    trampoline springen
    joggen

    en je lichaamsbouw heeft er idd ook mee te maken, dat speelt nog altijd de belangrijkste rol
    ;3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    eigenlijk, mijn boevenbenen zijn ook heel erg 'vlezig'
    maar als ik ze zie onder een kort rokje op foto's vind ik dat ze best wel mooi zijn
    Billen moeten wat pak hebben :p


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik heb dikke bovenbenen van mezelf , dat zit in de familie. Niets aan te doen , helaas (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    270311 schreef:
    Mèh, waren er maar dingen die ervoor zorgden dat je bovenbenen dunner werden..


    Dat is dus mijn probleem haha.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik fiets heel veel, en daar krijg je krachtige stevige bovenbenen van. Dat is mooi, want dan heb je strakke benen en niet van die papperige :')
    Veel fietsen dus!


    ars moriendi

    Fietsen (':
    Ik heb nu minder dikke bovenbenen dan eerst, alleen als ik mijn been nu aanspan zie je die spieren :Y)
    Enge fietsersbenen (':
    Maaar fietsen dus (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Dankjewel iedereen. Ik ga beginnen met fietsen naar school, haha. En dat ga ik straks beginnen. _O_


    We accept the love we think we deserve.

    idontkow?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Junns schreef:
    Blijven sporten. Als je stopt zetten je spieren zich om in vet. EN daarbuiten ligt het vooral aan je lichaamsbouw, heel veel kun je er dus niet aan doen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.