• òmg wat moet ik doen?

    Een vriend heeft het heel veel keer aangevraagt met een meisje,die wil dat hij het in real doet,niet op msn.En nu zit hij tegen mij te zagen dat hij het echt niet wil doen in de bios en dat zijn hart drie keer gebroken is en al van die zaaglijkheden.Hoe moet ik heb subtiel maar niet pijnlijk duidelijk maken dat hij er eens mee moet stoppen omdat het niet mijn zaken zijn en ik er niets aan kan doen want het gaat al zo een maand?

    Merci beaucoup (flower)


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    verplaatst naar relatie (:
    en zeg het hem gewoon eerlijk,das de beste manier volgens mij (:


    everybody needs a song.

    Het gewoon zeggen als hij er weer over begint? En dan niet gaan van "Ja hallo" en dat soort stuff, gewoon relaxed zeggen. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik heb gezegd. Eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien. Kijken wat ie zegt.


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Nu stelt ie zelfs voor te verhuizen om ver van dat meisje uit de buurt te zijn. >,<


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    ok dat is overdreven


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    ok dat is overdreven


    I know,en dat zijn leven kapot is enzoo ><


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    RUBYx schreef:
    (...)

    I know,en dat zijn leven kapot is enzoo ><

    dit gaat hard klinken maar je moet echt ff tegen hem zeggen dat hij niet zo moet overdrijven, zijn hard word nog wel vaker gebroken dus..


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    dit gaat hard klinken maar je moet echt ff tegen hem zeggen dat hij niet zo moet overdrijven, zijn hard word nog wel vaker gebroken dus..


    Ja,dat zeg ik en dan probeert ie mij te kwetsen ><


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    RUBYx schreef:
    (...)

    I know,en dat zijn leven kapot is enzoo ><

    dat hij dan gewoon in het echt dat meisje vraagt of ze gewoon kust ?
    het meisje wilt dat zelf,dus zo moeilijk kan het niet zijn >.<


    everybody needs a song.

    RUBYx schreef:
    (...)

    Ja,dat zeg ik en dan probeert ie mij te kwetsen ><

    ik vind hem een beetje vreemd typ.:X

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vind hem een beetje vreemd typ.:X

    I know xD


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    RUBYx schreef:
    (...)

    Ja,dat zeg ik en dan probeert ie mij te kwetsen ><

    moet je zeggen 'als je zo gaat doen zoek je het maar ui' of zoiets


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    RUBYx schreef:
    òmg wat moet ik doen?

    Een vriend heeft het heel veel keer aangevraagt met een meisje,die wil dat hij het in real doet,niet op msn.En nu zit hij tegen mij te zagen dat hij het echt niet wil doen in de bios en dat zijn hart drie keer gebroken is en al van die zaaglijkheden.En nu wil hij mij ook nog eens kwetsen door te zeggen 'Je weet echt niet hoe het is om elke keer afgewezen te worden,je weet het echt niet hé!' That makes me sad.Hoe moet ik heb subtiel maar niet pijnlijk duidelijk maken dat hij er eens mee moet stoppen omdat het niet mijn zaken zijn en ik er niets aan kan doen want het gaat al zo een maand?

    Merci beaucoup (flower)


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    sadistisch doen! zeg gwn dat je het jou zaken niet zijn en dat hij het niet zo overdreven moet aanpakken, geen hand vol meisjes maar een land vol meisjes! ><


    we've only said goodbye with words