• Gustav is vannacht gewond geraakt tijdens het uitgaan in een club. Hij zou op zijn achterhoofd geraakt zijn met een fles, die vervolgens kapot brak waardoor hij een paar flinke sneeën had opgelopen. Hij is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en het is meteen gehecht. Voor zover bekend is nu alles weer okay.

    Bron:Bild.de


    Dit is het enige topic hier over. De andere topics worden gesloten. Post hier je informatie.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 1:09 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juli 2009 - 19:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hijs inderdaad ook behoorlijk op zijn gezicht getimmert :/


    Zeg dat wel.
    Maar hoe zit het nou? Ik las net in dit topic dat een ooggetuige zei dat hij niets had gedaan.. Ik snap het niet meer. 8D


    -

    arme gustav Ö hij kon er zelf helemaal niks aan doen, een paar idiote kindrachtige zatlappe die aandacht wouwe -_-
    het stond zelfs in onze krant ^^, mijn moeder schrok zich een hele kameel joh xD


    Who wants to live forever?

    Enchant schreef:
    Waarom ga je btw ook vechten in een club, dat is best laag.

    niemand heeft gezegt dat hij heeft gevochten hea :)
    wie weet stond ie gewoon op de verkeerde plaats

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 11:43 ]


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥

    Ik zag dit nieuws voor het eerst op viva teletext, in duitsland Ö Ik verstond dat dus niet, want ik wist niet wat "verletzt" betekende, en den dag erop, stonden in alle duitse tijdschriften en kranten tokio hotel, en ik wist dus niét wat er aan de hand was he! zóó frustrerend! Uiteindelijk heeft een vriend het vertaald :Y)
    Maar heb wel medelijden met Gustav! Tis altjd hij die in het ziekenhuis ligt he!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Misschien vocht hij zelf niet mee maar stond hij gewoon op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip...



    denk ik ook^^
    arme Gusti!
    veeeeeeeel beterschap!! (is hij het ziekenhuis al uit of niet? xD)


    What would Emma do?

    :O Niet M'n gussie !!

    'k weet echt azo!!
    Wie doet dat nou :P


    [[x]. Twincest .[x]]

    Enchant schreef:
    Waarom ga je btw ook vechten in een club, dat is best laag.


    Daar kun je eigenlijk niet over oordelen als je het ware verhaal niet weet..


    -

    die foto is zo vreselijk van gustav(huil)

    gustav verdiend een heleboel kusjes (H)

    :P

    ik vind het echt zo verschrikkelijk eerst die stalkers en dan dit weer, wat is het volgende :O


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik heb die foto's gezien... En het ziet er erg slecht uit.. Die lidtekens blijf je nog wel even zien denk ik....
    Off topic: En Wáárom[?!?!] is zijn haar zwart?!?!?!?!?!


    Nee, jou Kop is Kermis...

    sirieus he..
    in mijn gedachten kan ik die gast helemaal kapot slaan!
    gustav verdient zoiets niet.. ;o


    Dumdidido