• UITVERKOCHT.
    Ja, ik ging zonet erheen om kaarten te halen voor vanavond, is de voorstelling uitverkocht! -.-'
    Dus ik pissig weer naar huis. Mijn vriendin gebeld en blablabla. Maar nu heb ik dus via internet voor morgen gereserveerd. Ik had al eens eerder via de telefoon gereserveerd (nouja, mijn moeder), maar dat is toen niet helemaal goed gekomen. Heeft iemand hier ervaring met reserveren via internet (dus niet via telefoon)?
    x.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik niet
    reserveer altijd met de telefoon :x
    en ik ga zaterdag pas =3
    maar met een vriendin dus ik blij =D


    We can only learn to love by loving.

    Via internet is betrouwbaar hoor. :')

    Althans, hier toch. Maar hier krijgen we ook genummerde plaatsen, dus overboeking is zeker niet mogelijk.

    Mijn nicht, en als die bij jou uitverkocht is, dan moet ik ook maar bellen. Want ik ben ook van plan om vanavond te gaan. :]


    we've only said goodbye with words

    Dat is wel betrouwbaar hoor (:


    All was well.

    Omfg, hier in Metropolis Antwerpen zijn er vandaag zestien (!!) voorstellingen van Harry Potter. ._.

    Magnifique schreef:
    Dat is wel betrouwbaar hoor (:


    None but ourselves can free our minds.

    Prodigy schreef:
    Via internet is betrouwbaar hoor. :')

    Althans, hier toch. Maar hier krijgen we ook genummerde plaatsen, dus overboeking is zeker niet mogelijk.

    Ik heb een nummer gekregen die ik dan zou moeten zeggen waarschijnlijk. Maar het is maar één nummer en ik heb twee kaarten gereserveerd. Kan dat kloppen? Ja sorry, ik ben een beetje dom in dat soort dingen ;x.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Harry Potter is wel heeeeel erg populair :')


    Happiness hit her like a train on a track

    eb gezellig via internet besteld(A)


    Love is the movement <3

    Neen. Maar ik had het wel verwacht dat het vandaag uitverkocht zou zijn. Of toch zeer druk. Dus wacht ik nog even om naar de cinema te gaan en die film te zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Blondine schreef:
    (...)
    Ik heb een nummer gekregen die ik dan zou moeten zeggen waarschijnlijk. Maar het is maar één nummer en ik heb twee kaarten gereserveerd. Kan dat kloppen? Ja sorry, ik ben een beetje dom in dat soort dingen ;x.

    Ja, er staan dan gewoon 2 kaarten op dat nummer,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    via sms gedaan xD ben net trug trouwens..
    maar via internet reserveren is best makkelijk.. en ik vind het het handigste... omdat ik het stap voor stap uitgelegt krijg xD


    A Noble was Born in Chaos

    ben ik dus blij dat ik niet ga

    Ik ben er vamiddag geweest ^^


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    ja ik heb al 2 keer via internet gereserveerd :X
    ik ga vrijdag :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.