• Wist je dat...

    In Red Bull STIERENPIS zit? ( < met dank aan Headstrong ;P)

    In rode M&M's LUIZEN zitten?

    Er gemiddeld 30 INSECTENPOOTJES zitten in 300 gram chocolade? Dit omdat als de chocolade in de fabriek hard word de insecten erop afkomen en als de chocolade hard is en ze weg willen vliegen de pootjes blijven zitten...

    WIE WEET ER NOG MEER FEITEN???

    Dat van rode m&m's en Red bull wist ik al :| Maar dat laatste wist ik niet O_o


    Pictures fade away, but memories are forever

    Waarom nou eten? Nou kan ik nog niet over m'n mascara enzo vertellen, ok wacht even m'n schoolschrift zoeken, hadden Stefan (een kok in opleiding) en ik eenlijstje in gemaakt xD

    ik weet geen een maar ik wist dat allang en gelukkig mag ik sommige kleurstoffen niet

    wacht maar ff, ik verander de titel wel :P

    ja dat een frikandel van alle overige vleesrestjes word gemaakt

    ja dat een frikandel van alle overige vleesrestjes word gemaakt

    Idd..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wisten jullie ook dat er in een frikandel 10% PAARDENVLEES zit?

    Maaaar Redd BILL=D is zo lekker :O


    Pictures fade away, but memories are forever

    maja ik eet toch wel chocolade en drink toch wel goldenpower

    Trouwens weetje dat ik jou kan vermoorden met eten?
    Aardbeientaart-> hmmmm, maar als ik de groene pitjes er niet uithaal zal het opzwellen in je maag en niet wegkunnen waardoor je uiteindelijk ook sterft(erg pijnlijke dood)
    Als ik jou met een mm dikke draad/staaf door je buik en maag prik, voel je dit niet, maar lopen wel al je maagzuren weg en ben je binnen enkele uren dood.

    -
    Als in Mac Donalds een burger valt mag die gewoon verkocht worden als ie er niet meer dan 20 seconden ligt (heb er zelf gewerkt, eet er dus ook niet meer)

    - Doe cola in een frituur (of wat dan ook met prik) en reken op een lekkere kliederboel van een explosie

    Meer?

    Wisten jullie ook dat er in een frikandel 10% PAARDENVLEES zit?

    Aaaaaah Mamamia :|


    Pictures fade away, but memories are forever

    Maaaar Redd BILL=D is zo lekker :O


    Echt he! xD
    Ben er verslaafd aan. En mij boeit het allemaal niks, maar soms wel grappig/ranzig om te weten wat je nou allemaal binnenwerkt.

    En weet je dat de meest zieke organen van allerlei beesten in een frikandel gaan? Gewoon afval van dieren waar ze geen in de winkel verkoopbaar vlees van kunnen maken. Net zoiets als gehakt eigenlijk.

    (...)

    Echt he! xD
    Ben er verslaafd aan. En mij boeit het allemaal niks, maar soms wel grappig/ranzig om te weten wat je nou allemaal binnenwerkt.

    En weet je dat de meest zieke organen van allerlei beesten in een frikandel gaan? Gewoon afval van dieren waar ze geen in de winkel verkoopbaar vlees van kunnen maken. Net zoiets als gehakt eigenlijk.

    Nou dat is lekker :| Ik eet geen frikandellen meer-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Echt he! xD
    Ben er verslaafd aan. En mij boeit het allemaal niks, maar soms wel grappig/ranzig om te weten wat je nou allemaal binnenwerkt.

    En weet je dat de meest zieke organen van allerlei beesten in een frikandel gaan? Gewoon afval van dieren waar ze geen in de winkel verkoopbaar vlees van kunnen maken. Net zoiets als gehakt eigenlijk.
    ja... bluh...

    IK weet niet of het waar is..Maar er zit iets in cola dat groeit op het akker,En als ze dat met een machine afsnijden Komen er allemaal beesten resten mee.En daar zitten vooral ratten,Dus het kan best zijn dat er wat rattenbloed achterblijft:| Geloof het of niet..


    Pictures fade away, but memories are forever