• Ik wil tegen de jongen van wie ik hou zeggen dat k van hem hou. mr dat wil ik dus met een kort tekstje of gewoon 1 zin doen.

    Het moet wel in het Engels.
    Kunnen jullie me aub helpen!?


    So far away..

    het is altijd origineel als je het zelfbedenkt want jij weet echt waarom je van hem houd en wat er zo leuk aan hem is.


    We can only learn to love by loving.

    I love you, misschien moet je dat proberen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dan ga je naar hem toe.
    En dan zeg je zo van; 'I love you'
    (nerd)


    Mew <3

    Air schreef:
    Dan ga je naar hem toe.
    En dan zeg je zo van; 'I love you'
    (nerd)


    - ligt plat -

    ik zie dat zo voor me met jou Marit ;3 en dan zo heel droog en heel slecht engels '' Ei Luff Joe''


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    - ligt plat -

    ik zie dat zo voor me met jou Marit ;3 en dan zo heel droog en heel slecht engels '' Ei Luff Joe''

    1. Marin. :l
    2. Ik ben toevallig haaaarstikke goe in engels. ;P
    3. Ik zeg vaker iets als 'LIEF! JIJ!' O:
    (krul)


    Mew <3

    Air schreef:
    (...)
    1. Marin. :l
    2. Ik ben toevallig haaaarstikke goe in engels. ;P
    3. Ik zeg vaker iets als 'LIEF! JIJ!' O:
    (krul)


    sorry typfout (A)

    en ik vind van niet (A)


    We can only learn to love by loving.

    ''i love you'', dat vind ik te makkelijk. en mijn engels is VERY VERY bad. dus ik kan zelf nooit wat verzinnen. drm vraag ik jullie hulp. (=


    So far away..

    Riverside schreef:
    Ik wil tegen de jongen van wie ik hou zeggen dat k van hem hou. mr dat wil ik dus met een kort tekstje of gewoon 1 zin doen.

    Het moet wel in het Engels.
    En het moet speciaal zijn.
    Kunnen jullie me aub helpen!?


    So far away..

    Is houden van niet een te groot woord, aangezien ik niet kan lezen dat hij je vriendje is. Ik zou het gewoon voorzichtig bekend maken. Meer met hem omgaan Y'know. Dan kan het later makkelijker worden om dat te zeggen

    Fighter schreef:
    het is altijd origineel als je het zelfbedenkt want jij weet echt waarom je van hem houd en wat er zo leuk aan hem is.


    None but ourselves can free our minds.

    Wat dag je van:'hoi, ik hou van je', of minder dramaties:'hoi ik vind je lief'.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mannequin schreef:
    Is houden van niet een te groot woord, aangezien ik niet kan lezen dat hij je vriendje is. Ik zou het gewoon voorzichtig bekend maken. Meer met hem omgaan Y'know. Dan kan het later makkelijker worden om dat te zeggen


    we gaan heel goed met elkaar om, vroeger logeerden we zelfs bij elkaar. maar das 5 jaar geleden:P


    So far away..

    Mannequin schreef:
    Is houden van niet een te groot woord, aangezien ik niet kan lezen dat hij je vriendje is. Ik zou het gewoon voorzichtig bekend maken. Meer met hem omgaan Y'know. Dan kan het later makkelijker worden om dat te zeggen


    Houden van is inderdaad een groot woord. Maar, mijn beste vriend -dus zoals je leest niet mijn vriendje- daar houd ik ook hartstikke veel van dus het hoeft niet meteen je vriendje te zijn om er van te kunnen houden.
    optopic: inderdaad, als je er nu niet zo veel mee omgaat kan je dat beter eerst doen voor dat je echt gaat zeggen dat je van hem houdt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    You make me laugh, you make me feel in heaven. You make me dance, you make me happy. But please, don't make me cry... I love you.?

    Vond ik best orgineel van mezelf ^^.


    I want my bloody cheese now!^^

    Stuur m een smsje, "You know, i like like you.." ofzo Ö, zo deed ik het ook :')


    I don't need words to feel those lips.