• Dus, het begon allemaal vroeg in de ochtend toen ik besefte dat men wekker afging, ik had speciaal voor Werchter Boutique een leuk avondje uit de dag ervoor afgezegt om vroeg in men debje te kunnen kruipen, maar wat ik ook doe, iedere ochend ben en blijf ik moe, maar ik wijk af, ik ging naar de badkamer maakte me klaar, nam al men spullen, zelf Extra kousen. Dus gepakt en gezakt vertrok ik samen met men mama naar stad eeklo Om men vriendin Eva, daarna gingen we naar Kirsten, waar men mama me afzette, haar ouders zouden ons naar werchter voeren, en ja hoor, om 9 uur stonden we voor de poorten. Niet voor de poorten natuurlijk, want enkele zeer irritante, arrogante Mensen!!! hadden iedere ingang ingepalmt. Nouja, ik en men vriendin zijn braaf gebleven, en we zijn om 11 uur door de ingang geperst, ja letterlijk geperst!! en daarna de stormloop naar het podium, het was lastig, HEEL LASTIG, maar dat werd beloont want we stonden aan Tom z'n kant op de 2e rij.

    Na enkele uren 'wachten' wouja het was nog leuk met zornik, Kwam Tokio Hotel op, we hadden ondertussen al kennis gemaakt met de mensen rond ons, sommigen waren leuker dan anderen, maar héy dat heb je hé.

    Na het concert besloot ik om backstage te gaan en men vriendinnen volgden, natuurlijk hadden we geen bandje, dus zijn we tussen de hekken gegaan en onopvallend liepen wer backstage, met onze lange jas aan viel het niet op dat we geen bandje hadden, maar natuurlijk, had Kirsten geen trui aangedaan, Dus net toen we in de vipruimte kwamen, heeft de securitie ons betrapt en ons weggestuurt. Daarna besloten we om het artiestendorp binnen te dringen, via een bos, dus wij 3 doorstaan de wildernis, en men vriendinnen hebben er enkele Muggensteken en tengels aan overgehouden, Maar uiteindelijk komen we uit in een grote wei, en als echte padvinders lopen we erdoor, maar we waren helemaal verdwaalt dus omdat we wat securitie zagen staan, zijn we naar hen toe gegaan. Ik vroeg of Tokio hotel hier nog was (jah hij vond het natuurlijk abnormaal dat wij vanuit een bos kwamen xD maar ik heb da uitgelegt hé) en wat bleek, we stonden aan de artiesten uitgang EN!! tokio hotel was net vertrokken !!!!!!!!! Wij waren diep teleurgestelt, na al die moeite xD

    maar het was dolle pret, en de volgende keer beter

    WAAH ! SUPER !<3
    Jammer dat Tokio Hotel net weg was.:(


    ok

    WAAH ! SUPER !<3
    Jammer dat Tokio Hotel net weg was.:(

    Ik weet het, ik vond het een echte ANTI-CLIMAX

    HET WAS ZO ZALIG ! <3

    wel kut dat de organisatie hun niet meer op het podium liet om 'afscheid' te nemen :(

    HET WAS ZO ZALIG ! <3

    wel kut dat de organisatie hun niet meer op het podium liet om 'afscheid' te nemen :(

    Jah ik weet het ö
    maarja

    Hihi :) geweldig verhaal! Ik stond ook aan Tom zijn kant ergens op de 4e rij.. mss eb ik je wel gezien ^^Oooh het was zo mooi !!! :D XD


    Tanya is de beste.

    Hihi :) geweldig verhaal! Ik stond ook aan Tom zijn kant ergens op de 4e rij.. mss eb ik je wel gezien ^^Oooh het was zo mooi !!! :D XD
    Uhu, het was idd geweldig!! en hed een roze zonnebril en ben nogal groot misschien dat je dat op een idee drengt van die ik zou kunnen zijn xD

    omg , ik was ook op werchter boutique en man , ik flipte ver toen ik bill zag ...

    hij zag er egt hot uit:)

    en tom is knapper in het egt ( vin ik )


    en wat bill zei voor hij don't jump zong was zo mooi <3 :)