• Bij ons in de klas maken we elke maand een soort van 'klassenkrant' voor de ouders zodat ze op de hoogte blijven van alles. Elke maand moeten een aantal mensen dan ook een voorstel stukje schrijven.
    En deze keer is het dus mijn beurt.
    Maar nu heb ik dus een probleem, want ik weet niet precies hoe ik mijn stukje zal schrijven. Ik kan een normaal stukje over mezelf schrijven, maar dat is ook weer zo gewoontjes, en juist als ik iets op kan schrijven kan ik mezelf beter uiten. Dus dit is soort van mijn kans om mezelf te laten zien en er een leuk verhaaltje of zo van te maken.
    Maar over het algemeen ben ik nogal verlegen, dus iedereen die dat zal lezen (en mij kent), zal denken van WTF. Dus als mijn klasgenoten het lezen zal ik er waarschijnlijk ook commentaar op krijgen. Maar daar kan ik niet zo geweldig goed mee omgaan, ook niet als het positief is.
    En ik denk niet dat alle ouders snappen wat ik bedoel als ik een soort van verhaaltje schrijf.
    En nu twijfel ik dus of ik moet gaan voor gewoontjes/beetje verlegen, of een leuk verhaaltje met kans op commentaar.

    Dus, wat vinden jullie? Iemand tips?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Je bedoelt een fictief verhaaltje? Wat je verzint? Want dat zou ik niet doen, het is een voorstel stukje dus stel jezelf voor op een leuke manier. Bijvoorbeeld een lijstje met 5 dingen die niemand van je weet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    Je bedoelt een fictief verhaaltje? Wat je verzint? Want dat zou ik niet doen, het is een voorstel stukje dus stel jezelf voor op een leuke manier. Bijvoorbeeld een lijstje met 5 dingen die niemand van je weet.


    Niet echt een fictief verhaaltje, maar dat ik mezelf voorstel als in een verhaal.

    Die mensen weten bijna niks van me, dus dat is al snel gedaan. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Vertel gewoon over je hobby's, waarom je dat leuk vind, over je lievelingsvak misschien? Dat soort gewone dingen, die anders nooit aan mensen vertelt, of mensen weten.. Succes met je verhaaltje! (:


    What doesn't kill you makes you stronger.