• Vanaf nu kun je je stories activeren en inactiveren. Handig als je pas je verhaal wilt laten lezen wanneer ie klaar is.

    Standaard is een story voortaan inactief wanneer je hem aanmaakt. Je zult hem dan nog even moeten activeren wanneer ie klaar is voor het grote publiek.

    In dit topic kun je 't laten weten wanneer er iets niet duidelijk is of niet werkt. Ook andere suggesties voor stories kun je hier kwijt.

    [edit]
    Ook afzonderlijke hoofdstukken kun je nu (in)activeren.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 10:02 ]


    Dit is mijn signature...

    Eindelijk, ik werd er gek van dat dat er niet was.
    Bedankt Rutger!

    Alysse schreef:
    Komen de stories ook nog bij 'laatste uitslag'? Like, nu worden mijn stories nog amper gemaakt tegenover vroeger toen het nog series waren. :')

    Done :D

    Wanneer een hoofdstuk een foto heeft dan komt ie automatisch bij Laatste Uitslag te staan wanneer iemand dit hoofdstuk voor het eerst leest.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Done :D

    Wanneer een hoofdstuk een foto heeft dan komt ie automatisch bij Laatste Uitslag te staan wanneer iemand dit hoofdstuk voor het eerst leest.



    ik heb getest hij doet het. dank je rutger :D

    CherryLoser schreef:
    Ik heb alleen één probleempje. Als ik schrijf voor een nieuw hoofdstuk is dat meestal nog niet af dus vind ik het persoonlijk handiger dat het hoofdstuk dat je invoert eerst inactief is en dat je het dan kunt activeren, net zoals bij de series dus. :]

    Done :D

    Ook worden de abo's pas verstuurd op het moment dat je de story activeert (Y)


    Dit is mijn signature...

    dat is inderdaad wel handig:)


    Never forget the things that make you smile

    That's great ;D. Thank you ! ^-^.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Dat is wel handig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Handig, dankje. ='DD


    You'll never dream alone. <3

    heel erg bedankt,, het is erg handig(Y)


    Run wild and be Gorgeous!

    Mooi zo ^^
    Dat is vet handig <3

    handig =)
    Dankje Rutger!

    Rutger schreef:
    (...)
    Done :D

    Ook worden de abo's pas verstuurd op het moment dat je de story activeert (Y)
    Dankje =D


    Only losers can act the way you do

    Thanks Rutger _O_ !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    heey dat is handig, ik zag het al maar het viel me niet zo op, maar het irriteerde me wel dat het dan meteen geactiveerd is.

    Whoehoeee.

    Daar wacht ik nu al zo lang op.

    Dankje Rutger. (flower)


    We'll never be as young as we are tonight