• Ja ik ben vandaag bijna flauwgevallen. Ik moest vandaag mijn rapport op halen, maar omdat mijn wekker niet af was gegaan was ik te laat. Dus ik me helemaal haasten, uiteindelijk heb ik wel mijn rapport gekregen.Toen ik weer buiten stond voelde ik me niet lekker(ben vandaag ongesteld geworden maar dat wist ik toen niet). Alles werd opeens zwart voor mijn ogen en toen ben ik midden op het schoolplein op de grond gaan zitten:y), anders was ik flauwgevallen:S. Uiteindelijk voelde ik me weer goed en ben ik naar huis gefietst(wonderlijk dat ik het heb gehaald^^).
    Btw. alles gaat nu weer goed hoor^^

    Na ja, heb jij ook ooit zoiets meegemaakt, zeg het dan hier.
    -xx-

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 13:46 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Whooohh. gaat het nu weer dan?
    heb ik nog nooit gehad. ;$


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    laatst nog
    in het bos ben ik bijna flauw gevallen


    We can only learn to love by loving.

    Dat heb ik vaak genoeg.
    Als ik bijvoorbeeld lang heb gezeten en ik sta heel vlug op, dan word alles zwart voor mijn ogen en val ik bijna neer. Mijn lichaam voeld dan loodzwaar en adem ik moeilijk, maar ik heb nog net genoeg kracht om iets vast te pakken, en dan gaat het wel weer.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 13:49 ]


    a figment of your imagination

    bijna flauwgevallen^^


    Die titel met die ^^ ziet er nogal.. raar uit :8
    Maarja. Ik ben nog nooit flauwgevallen maar wel extreem duizelig geweest ivm iets met mijn bloeddruk dat in de familie blijkt te zitten. En ik heb soms heel rare black-outs.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Laatste week van mei, 39.7 graden koorts, toen ja, lag ik in de badkamer, verder weet k niet echt meer wat er toen allemaal is gebeurd. Maar gaat het nu wel goed dan?
    x


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Zulke dingen gebeuren bij mij bijna elke keer als ik ongesteld word.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MakeDamnSure schreef:
    Laatste week van mei, 39.7 graden koorts, toen ja, lag ik in de badkamer, verder weet k niet echt meer wat er toen allemaal is gebeurd. Maar gaat het nu wel goed dan?
    x

    Oe dat is ook minder. Met mijn gaat het nu weer goed^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Gisteren, nam vijf paracetamol achter elkaar:X
    Jezus.
    Ik heb al zo fucking lang buikpijn en de dokter zegt dat het niks is. ¬¬


    ok

    Sterkte by the way ^^
    Hoop dat het nu goed gekomen is :'D


    ok

    tamere schreef:
    Gisteren, nam vijf paracetamol achter elkaar:X
    Jezus.
    Ik heb al zo fucking lang buikpijn en de dokter zegt dat het niks is. ¬¬

    Dan zou ik toch eens naar het ziekenhuis gaat.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dan zou ik toch eens naar het ziekenhuis gaat.

    Ach, het enige wat ze tegen me zeggen is water drinken. -.-'


    ok

    Talkative schreef:
    Dat heb ik vaak genoeg.
    Als ik bijvoorbeeld lang heb gezeten en ik sta heel vlug op, dan word alles zwart voor mijn ogen en val ik bijna neer. Mijn lichaam voeld dan loodzwaar en adem ik moeilijk, maar ik heb nog net genoeg kracht om iets vast te pakken, en dan gaat het wel weer.


    Same here.

    en jou titel met die '^^' komt net iets te vrolijk over, alsof je er blij mee bent o.ô


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Same here.

    en jou titel met die '^^' komt net iets te vrolijk over, alsof je er blij mee bent o.ô

    Blij niet maar zo'n ramp is het nu ook weer niet.
    En wat jullie hebben komt omdat je hersens dan tewijnig zuurstof krijgen en dat doen ze heel even dingen die niet zo belangrijk zijn(zoals zicht) 'uitschakelen', zodat het hard en de longen en hersens en zo genoeg zuurstof krijgen.
    Dat is vrij normaal, veel mensen hebben dat.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 14:42 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb pricies hetzelfde meegemaakt,het was vlak voor ik naar school ging.Ik had me ook overslapen en daardoor was ik enorm gehaast.Verder heb vaak dat mijn ogen even zwart worden en dan heb ik even hoofdpijn,maar dat is dan minder erg en gebeurd alleen als ik heb liggen lezen of oppeens rap opsta.


    Everyone smiles in the same language.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Blij niet maar zo'n ramp is het nu ook weer niet.
    En wat jullie hebben komt omdat je hersens dan tewijnig zuurstof krijgen en dat doen ze heel even dingen die niet zo belangrijk zijn(zoals zicht) 'uitschakelen', zodat het hard en de longen en hersens en zo genoeg zuurstof krijgen.
    Dat is vrij normaal, veel mensen hebben dat.


    Jemig, ik weet ook wel wat er met me scheelt heur zoals het feit dat mijn spieren niet zijn zoals ze horen te zijn en that kind of stuff.
    Maar ik heb het niet enkel als ik snel opsta, ik heb het telkens als ik opsta >.<


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson