• Hii,
    ja, ik verveelde me nogal en dan ga je zo'n dingen doen hea... xD
    mja,
    in ieder geval...
    hoelang fietsen jullie naar school? En hoelaat staan jullie dan op?
    ik moet om half 7 opstaan -_-' en om half 8 vertrekken want ik moet 3 kwartier fietsen -_-''
    En op de terugweg rijden we altyd de maïs in xD


    Dead but delicious

    Sta om kwart voor 6 op want dan kan ik illegaal internetten zonder dat mijn ouders erachter komen en ga om kwart of 8 naar school. Ben in 1/2 minuten op school.


    History is not hatred.

    Sta om kwart voor 6 op want dan kan ik illegaal internetten zonder dat mijn ouders erachter komen en ga om kwart of 8 naar school. Ben in 1/2 minuten op school.


    ik moet over een half uur al gaan -_-''
    ik heb best wel geen zin om te gaan...
    gister hadden wij sportdag xD
    dit bericht is vaag xD


    Dead but delicious

    Als ik 1e uur op school moet zijn ga ik om 6;15 mijn bed uit, en dan ga ik om half 8 van huis weg. Nu ben ik 1e 2 uur vrij en ga ik om half 10 weg xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ga meestal om half 8 mijn bed uit. Doe er 10 minuten over om op school te komen. Als ik er om half 9 moet zijn ga ik om kwart over 8 weg :3


    Mew <3

    ik sta om half 8 op, 10 over 8 weg, want ik fiets er 2 min over en candaag is het half 9 op en 10 over 9 weg.:P


    Nvt

    ik sta om 7 uur op ,en dan fiets ik op 5 voor 8 van huis weg naar een vriendin die 1 straat verder woont xD en dan fietsen vanaf daar rond 8 uur ong. weg en dan sijn we net de school binnen als de eerste bel gaat,, ik doe der duss ong. 10 minuten over xD Terwijl ik maar 8 straten hoef te fietsen(A)


    Crack a bottle

    Ik fiets niet. Ik trein xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik sta ook op om half 7, zodat ik me nog kan douchen, men haar kan doen, make up and stuff.dan ben ik klaar om acht uur en dan vertrek ik, en ik doe er ongeveer 20 minuutjes over [met de fiets]. maar binnekort ga ik met de bus x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik fiets niet. Ik trein xD


    Orewh das mii coowl:
    Ik trein
    Jij treint
    Hij treint
    wij treinen

    JIPPI <3<3 ik hb vn trein een werkwoord gemaakt :D


    Crack a bottle

    Ik ga 6 uur uit bed, zit om 7 uur op mijn fiets, ben 8 uur op school en kwart over gaat de bel :Y)

    Klote 24 km -.-


    ~

    Ik sta om 7 uur op...

    en ik fiets 20 min naar school..
    Ik sta wel vroeger op omdat ik dan nog op de pc kan.. TV kan kijken me haar kan stylen.. en dat soort rotzooii.. x'D

    Maar okay

    half 8. 10 over 8 weg. fiets in 10 min. maar die bel klopt bij ons niet meer want nu lijkt het of ik 15 min fiets wat ik dus echt neit doe met mijn tempo.

    Euhm euhm ik ga rond 8 uur weg en moet zo'n beetje 3 minuten fietsen:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik sta om half 7 op; ga om half 8 weg en ben dan 45 minuten later op school.


    I am an idiot, I move.

    Ik sa om 06:55 op en om 07:43 ga ik weg (A)