• Dat schreef ik toen ik nog fan was van Tokio hotel.Maar ik denk dat ik het interview toen gewoon onduidelijk vond.En van mijn part zijn ze alle 4 maagd.Hun leven :-)

    Tom heeft gezegd dat Bill het heeft gedaan toch?

    ze hebben allemaal nog maar een paar keer seks gehad dus de meisjes komen natuurlijk allemaal naar mij!

    Hij zegt allemaal, dus tja...

    Volgens Tom in het interview is Bill geen maagd meer, zou ik zo denken xD Maar mss bedoelde het meisje dat Bill zelf wou zeggen dat hij géén maagd meer was... Achja, wat maakt het xD ~xx~

    (H)TH(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    boeiend, en wat zou het als hij geen maagd meer zou zijn??

    haha ik ga ook soms naar die siti die is mega goe met mega veel info

    ( DIT HEB IK GEVONDEN OP EEN SITE ) :
    1. Kunnen we binnekort alweer een nieuw album verwachten?
    Tom: nee dat is nog niet voor nu we hebben wel al veel nieuw materiaal waarvan we jullie al 1000 meere en Geh hebben gegeven maar dat is het voor voorlopig.
    Bill: het is ook zo dat we niet snelsnel een nieuw album in elkaar willen steken we hebben idd nog veel nieuw materiaal over maar een goed album daar willen we onze tijd insteken.
    2. Dus jullie besteden bijna al jullie tijd aan de muziek, en waar is de tijd voor liefde dan?
    Tom: tja we hebben allemaal geen vriendin daar is gewoon weinig tijd voor maar ik maak wel tijd voor meisjes tussen de concerten door if you know what I mean.. de anderen maken er gewoon geen tijd voor ze hebben allemaal nog maar een paar keer seks gehad dus de meisjes komen natuurlijk allemaal naar mij! haha
    Bill: hahaa enkel omdat ik terughoudend ben en niet zoals jij Tom!
    3. Waarom ben je terughoudend dan?
    Bill: ik word nu eenmaal niet snel verliefd een meisje moet al vanaf het eerste moment mijn adem kunnen wegnemen en mijn hart sneller doen kloppen en dat gebeurt gewoon zelden bij mij...
    4. Dus je bent nog steeds op zoek naar de big-love?
    Bill: hoezo zoeken? ik zoek niet dat moet me overkomen zij moet mij opvallen en ik bij haar.
    Tom: maar als we daar op moeten wachten... ik ga wel meisjes uitproberen en dan zal ik wel onderweg Bill's droomvrouw tegenkomen, no problem!

    ( DIT IS DE REACTIE VAN HET MEISJE VAN DIE STITE ) Foei! Tom heeft gewoon zijn broer's geheimpje verraden , Bill wou toch zelf nooit zeggen of hij nog maagd was of niet.. ik kan me Bill's gezicht al voorstellen toen Tom dit zei! ocharme toch


    ( MIJN REACTIE ) : Tom heeft toch niets gezegt ? Want ik snap het in ieder geval niet ...

    welke site is t?? ik wil die ook wel eens bezoeken ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    welke site is da dan??

    juist heb ik nie gezegt typisch XD wacht effe (of nee dat hoeft niet XD)
    http://billkaulitz.startspot.be/
    ik vind hem wel goed

    juist heb ik nie gezegt typisch XD wacht effe (of nee dat hoeft niet XD)
    http://billkaulitz.startspot.be/
    ik vind hem wel goed


    Idd , hij is goed :D

    euhmms knas het eigenlijk ook niet
    tom heeft helemaal nix verklapt

    maaar er was toch ook al een tijdje geleden in de yeah dat bill voor het laatst op zn 15e sex heeft gehad? of was dat gezoend?
    me moeder vind het niet normaal voor een jongen van 18XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik weet nie, Tom heeft niet echt iets gezegt, ja, hij heeft iets gezegt maar niet echt persoonlijk, hij sprak voor de groep, en niet per naam dus, we weten nog niks x3... niet dat het mij was uit zou maken maar goed...

    000laura000
    mijn moeder snap het ook niet ze zegt dat hij liegt:S


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat boeit het als Bill niet meer maagd is. Hij si 18 bijna 19, is het dan onderhand niet tijd dat hij dan al met iemand naar bed is geweest. Je kan me niet laten geloven dat hij nooit sex heeft gehad

    hij is nog maagd heeft BILL gezegd in een intervieuw.
    dus tom heeeft helemaal niets verklapt(zip)

    Wat boeit het als Bill niet meer maagd is. Hij si 18 bijna 19, is het dan onderhand niet tijd dat hij dan al met iemand naar bed is geweest. Je kan me niet laten geloven dat hij nooit sex heeft gehad


    Ja idd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'