• Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers, je kamer behangen, zelfmoord plegen, posters zoenen, weglopen....
    Was nog gewoon een hype en was gewoon gestoord.
    (A)

    Zelfmoord plegen en weglopen gaat beetje over de rest neit,,

    Ik vind het egt debiel als je zelfmoord pleegt, das ook lullig tegen over th.. hoe moeten zij zich voelen./

    Zelfmoord is echt stom, idd spr erg voor TH :O Maar de rest... Normaal xD Behalve dat weglopen mss... Wrm zou je dan weglopen eigenlijk? Om TH te zien? Ik volg niet xD
    ~xx~

    (H) TH (H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    om ze te zien zeker :P
    kun je lang onderweg zijn...
    ma, wa bedoelt ge met: in de stad rondlopen met TH-stickers? is toch eigelijk normaal :P


    Don't be a drag, just be a queen.

    Zelfmoord gaat erover...Da is gwn aand8 vragen...en weglopen is ook mr sgraal...Zielig!
    En Kamer behange,Posters Kusse....Dr is nx mee :P
    Ik heb mijn kamer ook bhangen Met TH-posters, ma ik ga ze ni allemaal kussen want dan bn ik tot de volgende morgen bezig:P
    Da vn die stickers gaat er wl beetje over, Heb je het zo ovr da filmpje vn die 2 meisjes uit Italie(dance)?? Da is zoo filpje op tokiohotel.de en daar zijn dan 2 meisjes en die zitten dus overal in heel die stad TH-stickers te plakken...Op banken,Pilaren (Zoo vn een gbouw) en zelfs op Kerken...Die gaan er een beetje ovr
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    IK DOE EGT HELE RARE DINGEN!!!!! ZOALS: EEN HEEL RITUEEL VOOR DA IK GA SLAPUH ENSOO!!:p
    ALS ER IETS MEEJ BILL SOU GEBEUREN.... UUUHH... EERST HEEL HARD JANKUH EN DAARNA VOOR DE TREIN SPRINGEN:p!!!!! NEJ HOOR, LOL:p!!!!


    bla bla bla

    Zelfmoord is dom xD Ookal doe je het voor je favo ster/band whatever. Je hebt hun er alleen maar mee hoor. Mja, ik ben toch levenloos, want ik maak een foto waar ik op sta met mijn poster van TH xD
    Die stickers vond ik eigenlijk wel een goed ideeeee ^^ Alleen op sommige gebouwen zou ik het niet doen.
    En ik zoen mijn posters niet, zonde!
    X


    Your make-up is terrible

    IK vind zelfmoord een teken van zwakte, trouwens je maakt je zelf toch niet van kant voor een jongen !! dat vind ik echt zwak alsof je het leven niet aan kan, er zwemmen nog veel vissen in de zee, en mij posters kus ik ook nooit, ik vind da gelijk raar, maar als ik me verveel praat ik er wel eens tegen, of ik geef er een optreden voor, ik zing dan en zij zijn mijn publiek XD

    je hebt helemaal gelijk!! en mijn posters hang ik gwooon op en het enige wat ik doe is ernaar staren en kwijlen XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ME the Same as THndALlover...
    :D


    everybody needs a song.

    Mijn beste vriendin... ze pleegde zelfmoord... voor bill :'( ik heb het al 3 keer geprobeert want mijn leven heeft geen zin zonder haar :'(

    :O niet doen!!! hoeveel pijn het jouw doet zal het nog veel meer mensen pijn doen als jij dat doet!! :( echt, de pijn wordt minder, echt waar!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Mijn beste vriendin... ze pleegde zelfmoord... voor bill :'( ik heb het al 3 keer geprobeert want mijn leven heeft geen zin zonder haar :'(


    vindt ik egt erg voor je! o.O maar ik bergijp je vriendin wel...

    en hoe hard je haar ook mist, je krijgt ze niet trug door jezeldf van kant te maken...Je kunt het beste nog iets van je leven maken! :O alhoewel, wie ben ik omdat te vertellen, ik ben een keer helemaal naar Aachen (Duistland) gereden, en eigenlijk was ik van plan om de trein te nemen naar Magdenburg...Wie zou me tegenhouden?? En wat zouden ze doen moest ik naar daar rijden?? Ik was nii bang voor straf fzo! Trouwens, eenmaal ik in Magdenburg zou zijn, zou ik Bill en Tom opzoeken en dan zou alles wel vanzelf gaan... maar ik had uiteindelijk het lef nii om het te doen..en mn duits is ook nii zo spectaculair dus jah xD

    btw, posters kussen doe ik ook! x)

    FF over die stickers.... Daar bedoel ik mee... er is een thorginisatie (ook in nederland) en daar hebben die meisjes uit italy ook aan mee gedaan. Dan komen er heel veel fans bij elkaar en dan ga je de hele stad vol plakken met th stickers.... Die orginisatie... hoe die heet weet ik niet zo.. ik kom er nog op trug... laatst hebben ze ook heel leeuwarden onder geplakt... zoek ff op youtube mert de trefwoorden http://www.youtube.com/watch?v=jJjU_vtYG5w orginisatie heet THDST of te wel Tokio hotel dutch street team supporters

    aha xD ik woon in leeuwarden!
    Ik had hetzelf gezien , ik dacht waar zijn die mee bezig?
    ik ging zo kijken wat voor stickers , waren ze dus van tokio hotel:P
    bwaa lol


    Here I Am