Naja, de titel zegt het al.. Waarom zo weinig? Het gaat zowat alleen maar over TH ofzeuw.. Beetje meer My Chem kan geen kwaad, toch? Bovendien gaat de site dan ook wat vooruit <'3
Je hebt hier toch al een topic over geopent?
Maargoed, gewoon omdat TH hier veel meer fans heeft? En er over geen andere band zoveel wordt geschreven als over TH.
maaar ja ik was vroegir vee van van mychem maar als ikth kende vond ik hun beter en mooier sr maarik denker wel nog an maar ik vind th nu beter en mooiere jongs im sorry xx
maaar ja ik was vroegir vee van van mychem maar als ikth kende vond ik hun beter en mooier sr maarik denker wel nog an maar ik vind th nu beter en mooiere jongs im sorry xx
ilu
Dát is nog wel het laatste wat me boeit in een 'welke band is beter' discussie. Sorry
ben ff druk met men 4 series maar als ik ooit geen inspi zou hebben met die (of er door een of andere manier zou stoppen) zal ik er mss eentje van mcr maken
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
Buttons heb ik gezien bij de free record shop in deventer:P
En in Walibi heb je posters, T-shirts en riemen en tassen en nog wat stuff dacht ik ook
Maar van quizen zijn er niet zo veel nee
Buttons heb ik gezien bij de free record shop in deventer:P
En in Walibi heb je posters, T-shirts en riemen en tassen en nog wat stuff dacht ik ook
Maar van quizen zijn er niet zo veel nee
Idd, daar heb je allemaal van dat spul liggen, alleen wat je allemaal via hun officiële fansite kunt bestellen is mooier ^^