• zoals je al aan de titel kon zien wie heeft er ook iets moeilijks om mee te leren leven?¿
    ik heb ook iets wat niet moeilijk lijkt maar wel is.
    ik ben hyper mobiel of ik heb soepele gewrichten.
    als je je afvraagt wat dat is of wat ik kan.
    nou ik kan al mijn vingers uit de kom halen.
    ik kan mijn schouderbladen heel ver uitsteken.
    ik kan ook mijn arm vrijwillig uit de kom halen.

    maar wie heeft dus ook iets moeilijks waar je helaas mee moet leren leven?

    Ik heb een syndroom van lovinogwat.
    Dat betekent dat je aderen beter kunt zien door de huid van mijn linkerbeen. Als ik het koud heb komen er dus een soortvan paarse lijnen over mijn benen en word mijn knie helemaal paars.
    Sommige mensen storen zich er niet aan, maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen er naar vragen. Ik vind het zelf ontzettend lelijk dus ik heb het er liever niet over. Soms denk ik van 'Wat ben je toch lelijk met zo'n paars been.' Maarja, ik heb me erover heen gezet. Dat ik die ziekte heb hoeft niet te betekenen dat ik minder mooi ben, het betekent gewoon dat ik anders ben.

    Nou dat heb ik dus, en zo heb ik er mee leren leven =o

    & @ Moon, dat lijkt me best wel kut =o


    Mew <3

    Zo erg voor je Ö
    Ik kan mijn ogen laten bibberen niet echt erg ofzo maar iedereen wilt dat ik dat doe en dat doet best wel pijn.

    ik heb een groot litteken op mijn been van 25-30 cm lang zo'n streep op mijn kuit maar een groot deel is al uitgegoeid en het is nog zo'n 10 cm , maar je ziet het nog goed en dat is echt lelijk !


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    maar ik heb veel beperkingen ik moet uit kijken bij wat ik doe want anders zou er iets uit de kom kunnen schieten. en ik heb ook het idee dat hoe ouder ik word hoe soepeler mijn gewrichten worden

    maar ik heb veel beperkingen ik moet uit kijken bij wat ik doe want anders zou er iets uit de kom kunnen schieten. en ik heb ook het idee dat hoe ouder ik word hoe soepeler mijn gewrichten worden

    Ooh das best wel vertieft =l


    Mew <3

    Zo erg voor je Ö
    Ik kan mijn ogen laten bibberen niet echt erg ofzo maar iedereen wilt dat ik dat doe en dat doet best wel pijn.

    ik heb een groot litteken op mijn been van 25-30 cm lang zo'n streep op mijn kuit maar een groot deel is al uitgegoeid en het is nog zo'n 10 cm , maar je ziet het nog goed en dat is echt lelijk !




    Doe je dat dan ook? O_O


    Mew <3

    Zo erg voor je Ö
    Ik kan mijn ogen laten bibberen niet echt erg ofzo maar iedereen wilt dat ik dat doe en dat doet best wel pijn.

    ik heb een groot litteken op mijn been van 25-30 cm lang zo'n streep op mijn kuit maar een groot deel is al uitgegoeid en het is nog zo'n 10 cm , maar je ziet het nog goed en dat is echt lelijk !



    als het pijn doet waarom doe je het dan. omdat ze het willen. zou ik niet doen hun vinden het leuk en jij hebt pijn.

    ik heb een been en een oog prothese dus ik loop wat moeilijker dan andere mensen en soms dan zie ik iets niet meteen . soms heb je wel es van die lui die worden dan geiriteerd omdat ik iets niet meteen zie, maar dat is hun probleem ! en verder heb ik een groot litteken in me gezicht die loopt vanaf me ooghoek schuin over me wang heen en stopt pas in me nek, het is echt zo lelijk en make-up helpt niet

    Ik ben echt doof. Aan de ene kant 40% en aan de andere kant 60% Dus halfdoof. Ik zelf merk er weinig van, omdat ik er mee ben geboren. Maar toch heb ik heel vaak moeite met mensen te verstaan en die mensen vinden dat behoorlijk irritant. Ik ben daardoor ook vaak moe omdat ik me moet inspannen om dingen te horen. Ik heb wel gehoorapperaten, maar daar zitten zoveel nadelen aan dat ik ze nooit indoe.

    Ik ben echt doof. Aan de ene kant 40% en aan de andere kant 60% Dus halfdoof. Ik zelf merk er weinig van, omdat ik er mee ben geboren. Maar toch heb ik heel vaak moeite met mensen te verstaan en die mensen vinden dat behoorlijk irritant. Ik ben daardoor ook vaak moe omdat ik me moet inspannen om dingen te horen. Ik heb wel gehoorapperaten, maar daar zitten zoveel nadelen aan dat ik ze nooit indoe.


    Das idd irri om niet zo veel te kunnen horen.
    Ben pas door een Nintendo DS stokje recht in mijn oor geprikt. En die ging er diep in. -.- Het bloedde de hele dag en de volgende ochtend ook. En ik hoorde niks meer xd

    Maar dat van jouw erger :O


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb vroeger tuberculose gehad en daardoor heb ik een groot litteken in mijn nek zitten. Als ik mijn haar los heb valt het niet op, maar als het vast zit vragen mensen er vaak naar. Vroeger kon ik me daar nog wel eens aan irriteren, maar nu niet meer


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    mijn bekken staan scheef dus mijn rug ook, en daar heb ik vaak last van..

    mijn knieschijven zijn verrot(als sinds dat ik kon lopen)

    ik kan mijn duimen uit de kom halen en mijn pink.

    Ik kan mijn grote teen uit de kom halen.

    mijn vingers staan scheef

    ik kan mijn linkerhand, tegen mijn linkeronderarm leggen >.<


    we love tom kaulitz <3

    :O

    Ik heb zelf niks moeilijks..ja Hypodontie..maar dat is nog niet zo erg vind ik.
    In tegenstelling van wat ik hier allemaal hoor!

    Maar ik ben wel een KOPP-kind, dat betekent dat je vader of je moeder (of beiden) een psygiatrische stoornis hebben en/of een verslaving. Dat kan ook erg moeilijk zijn, maar ik weet gewoon niet beter.
    Mijn vader is Manisch Depressief.
    En als ie ziek is..is dat heel moeilijk om mee te leven..daarom moest ie de keren dat ie ziek was..ook opgenomen worden. Anders was het gewoon levensgevaarlijk..voor ons en voor hemzelf.

    Xx

    Esemesje


    It's heavy but you are not the only one

    [NIET LACHEN WANT HETIS ECHT NIET LEUK! :@]
    Toen ik een jaar of 5 was ging ik een manderijn eten alleen ik kneep in die manderijn en toen schoot een manderijnenpit mijn neus in,Ik was helemaal bang en ik ademde nog wel dus die pit kwam steeds hoger en uit eindelijk moest ik naar het ziekenhuis en hebben ze daar iets in mijn neus gedaan zodat het eruit is gegaag. Maar ik heb er wel vervolgen van zoals ik heb bijna elke week een bloedneus,en die had ik niet elke week voordat ik die pit in mijn neus kreeg.

    PLEASE NIETLACHEN! Ik vind het namelijk erg vervelend

    [NIET LACHEN WANT HETIS ECHT NIET LEUK! :@]
    Toen ik een jaar of 5 was ging ik een manderijn eten alleen ik kneep in die manderijn en toen schoot een manderijnenpit mijn neus in,Ik was helemaal bang en ik ademde nog wel dus die pit kwam steeds hoger en uit eindelijk moest ik naar het ziekenhuis en hebben ze daar iets in mijn neus gedaan zodat het eruit is gegaag. Maar ik heb er wel vervolgen van zoals ik heb bijna elke week een bloedneus,en die had ik niet elke week voordat ik die pit in mijn neus kreeg.

    PLEASE NIETLACHEN! Ik vind het namelijk erg vervelend


    Ik lach je niet uit..(flower)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik stikte vroeger als peuter/kleuter (bijna) overal in!Zo erg dat ik helemaal blauw werd en m'n vader me ondersteboven moest houden..omdat een heimlich greep niet hielp.

    Dat is ook 1 van de redenen dat ik jong aan de beugels moest.


    :(


    It's heavy but you are not the only one