• Hay,

    wy hebben een vriendin en wy vinden dat ze raar doet en ons na aapt. Kyk is even wat ze nou allemaal doet:

    haar haar heeft ze laten blonderen-[wy hebben allebei blond haar]
    Als we iets willen afspreken zegt ze steeds:'Ja dan ga ik ook mee' 'jaah das echt leuk moeten we doen!'.
    Hello Kitty kaftpapier/schriften.- Omdat ik vaak HK knipjes,shirts,schriften blabla heb.
    Skateboard- omdat wy dat ook hebben.
    Roze plukje in haar haar- zij had laatst een nep roze plukje in haar haar. Een soort extensions. Omdat ik een roze plukje heb laten verfen.
    dezelfde haarknipjes- we waren by de H&M en toen zag ik haarknipjes en toen zei ik'die ga ik kopen', toen pakte ze die ook en kocht ze.
    skateschoenen- wy met zn 3en stonden voor de skatewinkel en toen zeiden we'die zijn echt te leip, die ga ik kopen' toen zei ze die dag daarna op school'Ik ga die schoenen vanmiddag kopen, ik krijg weer kleedgeld'..........
    Ze heeft nu ook nog 2 gaatjes in haar oren laten schieten.
    En ze heeft nu ook een schuine pony.
    En op haar drama en informatica mapje heeft ze allemaal Scene Queens/emo's. Terwijl ik daarmee was begonnen enzo ....

    Toeval of niet?
    Help ons, wat moeten we zeggen of doen ?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 15:57 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    zie het als een eer, niet iedereen wordt nagedaan. Ze vind je vast cool :'D


    -

    Mensen, heel erg bedankt. Jullie zijn cool ;p
    We gaan er zeker wat mee doen.
    Thnx

    xx.Vera&Nina


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxTOM schreef:
    Hay,

    wy hebben een vriendin en wy vinden dat ze raar doet en ons na aapt. Kyk is even wat ze nou allemaal doet:

    haar haar heeft ze laten blonderen-[wy hebben allebei blond haar]
    Als we iets willen afspreken zegt ze steeds:'Ja dan ga ik ook mee' 'jaah das echt leuk moeten we doen!'.
    Hello Kitty kaftpapier/schriften.- Omdat ik vaak HK knipjes,shirts,schriften blabla heb.
    Skateboard- omdat wy dat ook hebben.
    Roze plukje in haar haar- zij had laatst een nep roze plukje in haar haar. Een soort extensions. Omdat ik een roze plukje heb laten verfen.
    dezelfde haarknipjes- we waren by de H&M en toen zag ik haarknipjes en toen zei ik'die ga ik kopen', toen pakte ze die ook en kocht ze.
    skateschoenen- wy met zn 3en stonden voor de skatewinkel en toen zeiden we'die zijn echt te leip, die ga ik kopen' toen zei ze die dag daarna op school'Ik ga die schoenen vanmiddag kopen, ik krijg weer kleedgeld'..........
    En omg, ze heeft nu ook een schuine pony Ö
    En toen ik zei dat ik nog 2 gaatjes in mn oren ging laten schieten, toen deed ze dat ook Ö

    Toeval of niet?
    Help ons, wat moeten we zeggen of doen ?


    T O K I O H O T E L < 3

    gewoon eerlijk tegen haar zeggen dat jullie het irritand vinden, dat ze jullie nadoet..
    Dat deed een meisje uit mijn klas ook bij mij en me vriedin..
    Ik ben eenkeertje goed tegne haar uitgevallen.. omdat ze hetzelfde Vest als mij had besteld..
    en dat was voor mij de druppel..
    en daaarna heeft ze de bestelling meteen stop gezet.. =D

    en alles wat ze van ons had gadedaan draagt ze nooit meer..
    Dus gewoon heel duidenlijk zijn..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OmG een vriendin van mij ook !! alles nadoen het laatste wat ze nadeed was een zwarte skinny kopen wat ik paar dagen daarvoor ook had gedaan prff..vet irri btw

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 16:14 ]

    had ik ook last van. gewoon zeggen. eerst zal ze ontkennen, maar ze weet zelf heel goed dat jullie gelijk hebben, dan kapt ze vanzelf :')


    Sweet dreams will come true.

    Misschien vind ze dat allemaal ook gewoon leuk? xd'


    None but ourselves can free our minds.