• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:54 ]

    ik zou niet meteen geloven dat wat hij zou hebben gezegt:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Das iid wel raar,

    Ehm... ga zelf polsen of hij je ziet zitten? k weet nie,


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Gewoon erop los flirten? Dan merk je het snel genoeg.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hm. Misschien wist hij dat het een vriendin van jou is en zei hij daarom dat hij je irritant vond. Dat hij gewoon niet durfde te zeggen tegen die vriendin óf tegen jou en daarom maar gewoon gaat liegen enzo. Terwijl hij je stiekem heel erg leuk vind. Ik zou zeggen, flirt erop los? Zo weet je het als enigste, want als je er niks aan doen weet je het niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lagoon schreef:
    Gewoon erop los flirten? Dan merk je het snel genoeg.


    None but ourselves can free our minds.

    zorg dat je bff bij hem gaat staan een keer omdat ze "iets moet vragen" en loop dan naar haar toe/ga bij haar staan
    probeer op die manier in contact met hem te komen en flirt lekker:)


    Why don't you break my heart

    Swamped schreef:
    Hm. Misschien wist hij dat het een vriendin van jou is en zei hij daarom dat hij je irritant vond. Dat hij gewoon niet durfde te zeggen tegen die vriendin óf tegen jou en daarom maar gewoon gaat liegen enzo. Terwijl hij je stiekem heel erg leuk vind. Ik zou zeggen, flirt erop los? Zo weet je het als enigste, want als je er niks aan doen weet je het niet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    SasjaDG schreef:
    Das iid wel raar,

    Ehm... ga zelf polsen of hij je ziet zitten? k weet nie,


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.