• Jah, jullie geloven mij wss niet; Maar tog is het zo. Ik ben net 2 weken op vakantie geweest, en het is net of iedereen mij al vergeten is. Ik heb laatst hèèl harde ruzie gehad met 1 van mijn vriendinnen, natuurlijk vinden de rest van mijn vrienden haar vèèl leuker dan mij. Op hun netlog staan er alleen maar foto's & tekstjes over dat meisje. Niets over mij. Op MSN is het net hetzelfde. Neen, ik ben echt niet jaloers. :/. Maar ik moet altijd anders zijn. Waarom tog?! Waarom vind niemand mij leuk? Jullie lachen mij wss nu uit. Maar ik heb teminste mijn hart kunnen luchten. Sorry.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Good luck..
    Misschien zijn ze gewoon niet de vriendinnen die je dacht dat ze waren ?
    Ik zal het niet weten, maar veel sterkte ermee.
    en ik lach je heus niet uit.


    I am in love with a fairytail

    Waarom zouden ze je uitlachen?

    Ocharme..
    Maar hier op Quizlet vinden ze je toch leuk?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    & we lachen je heus niet uit hoor (flower)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Eén van de redenen waarom vrouwen soms niet te begrijpen zijn :Y)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik lach je niet uit hoor dat had ik eerst ook altijd

    Ik lach je heus niet uit hoor.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik lach je niet uit, hoor. En wat EnjoyTheFall zegt, op Quizlet vinden ze je toch wel leuk? ^^


    You move me ......... Kurt

    ;o ! Miss zijn het gewoon vette billelikkers van dat meisje! Ookal ken ik je alleen via Q/Msn [: poppy jou super aardig vinden!
    (flower)

    Misschien moet jij je eens afvragen waarom ze jou niet meer leuk vinden?

    En dat is niet aanvallend bedoelt, misschien geeft het wel duidelijkheid.

    je hebt verschillende groepen mensen.. een groep die kiest voor de populaire, een groep die gewoon niet kiest en een groep die absoluut níét voor de populaire kiest (:

    Ik zit in de middelste groep ik kies nooit. Ik heb vrienden in alle 3 de groepen en bijna iedereen van mijn vrienden uit de bovenste groep zijn 'gewoon vrienden' mensen waarmee ik het wel vinden kan, maar dat ook zo kan omslaan in een grote ruzie.. ik bedoel te zeggen dat échte vrienden je nooit laten vallen, al worden ze anders gepest. They won't let you down.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 13:02 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dit is niet kwaat bedoelt maar.
    Of jij bent geen goede vriendin.
    Of zij zijn geen goede vriendinen.
    Daar moet he achter zien te komen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Enjoythefall schreef:
    Ocharme..
    Maar hier op Quizlet vinden ze je toch leuk?


    None but ourselves can free our minds.

    ik word hier gequote enzo, dus zal wat ik zeg wel waar zijn; we hebben je hier graag (:
    Als je 'vriendinnen' je andere vriendin leuker vinden, moet je misschien op zoek naar nieuwe? Ik spreek uit ervaring & ik zocht idd nieuwe en heb er 4 tegelijk gevonden (: en zij behandelen iedereen gelijk. Misschien zijn jouw vriendinnen niet echt het 'soort' van vriendinnen die bij jou passen?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Eleni, meisje toch.
    Je weet toch dat ik je graag zie?
    Laat ze zeggen, je bent beter waard als ze zo doen.
    En ja, op Quizlet is iedereen hier wel bevriend met elkaar. Dus ook met jou. En je moet een beetje positief over jezelf zijn! Want je bent echt een prachtmeisje.
    Sterkte, <3