• Echt letterlijk dat: oh mijn god. Ik heb net een e-mail gehad van clavis uitgeverij dat ze mijn boek willen uitgeven!!!
    Sommigen van jullie kennen het misschien, Haar laatste dans, deelnemer aan SOTY vorig jaar :3 en omfg ik ben zó gelukkig!!!
    Heeft iemand tips voor de eerste meeting met de uitgever? En ivm de contracten?

    En natuurlijk een heleboel virtuele taart want YAAAAY *O* *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh mijn god, zo gaaf! Gefeliciteerd! Ik heb het verhaal niet gelezen dus sowieso dat ik je boek ga kopen (hoera)


    We were the forever that didn't last

    Omg, gefeliciteerd, dat is echt mega nice!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat gaaf! Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Dat is echt super gaaf!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh wauw, wat tof! Gefeliciteerd! Hou ons op de hoogte ;D


    Mhm?

    Cool, gefeliciteerd!! 😄


    Ik wil een tuin vol egels

    Wow dat is echt super gaaf !!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb trouwens geen tips voor de uitgever, maar wel een paar vraagjes over het opsturen naar een uitgeverij haha :') Hoelang heb je er ongeveer over gedaan om het verhaal op punt te stellen? Hoelang heb je aan het herschrijven gezeten? Hoeveel keer heb je het laten proeflezen? Naar hoeveel uitgeverijen heb je het opgestuurd (en waren dat allemaal uitgeverijen die je kende)?
    (Ik wil nog steeds ooit eens een manuscript opsturen als ik het lef vind en de moed om te herschrijven haha XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dankjewel allemaal ^^
    @ Etna:
    Hoelang heb ik er ongeveer over gedaan om het verhaal op punt te stellen? Uhm, ik heb ongeveer een jaar gedaan om het te schrijven en dan heb ik het helemaal herlezen en herschreven. Daarna heb ik het laten lezen aan mijn vriend en beste vriendin, die er samen met mij de plotholes en schrijffouten uit hebben gehaald. In totaal heeft het dus zo'n anderhalf jaar geduurd.
    Ik heb het manuscript naar 10 uitgeverijen gestuurd: Overamstel, Standaard uitgeverij, de fontein, Lannoo, Blossom books, LS Amsterdam, Willow Trees, Van Halewyck, Eigenzinnig en dan natuurlijk naar Clavis. Ik heb deze vooral gevonden door het internet en door de tips van Natascha (Croweater), die ook bij een uitgeverij zit.
    Vooral Willowtreez en Clavis raad ik aan, want zij sturen uitgebreide feedback, ook als ze je verhaal niet uitgeven. (:
    Ik hoop echt dat je ervoor gaat. Niet geschoten is altijd mis, toch? Ook een hele goede tip is geduld. Ik heb mijn manuscript in februari opgestuurd en ik heb nu pas antwoord gekregen. Houd de moed erin!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2018 - 20:59 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Dankjewel allemaal ^^
    @ Etna:
    Hoelang heb ik er ongeveer over gedaan om het verhaal op punt te stellen? Uhm, ik heb ongeveer een jaar gedaan om het te schrijven en dan heb ik het helemaal herlezen en herschreven. Daarna heb ik het laten lezen aan mijn vriend en beste vriendin, die er samen met mij de plotholes en schrijffouten uit hebben gehaald. In totaal heeft het dus zo'n anderhalf jaar geduurd.
    Ik heb het manuscript naar 10 uitgeverijen gestuurd: Overamstel, Standaard uitgeverij, de fontein, Lannoo, Blossom books, LS Amsterdam, Willow Trees, Van Halewyck, Eigenzinnig en dan natuurlijk naar Clavis. Ik heb deze vooral gevonden door het internet en door de tips van Natascha (Croweater), die ook bij een uitgeverij zit.
    Vooral Willowtreez en Clavis raad ik aan, want zij sturen uitgebreide feedback, ook als ze je verhaal niet uitgeven. (:
    Ik hoop echt dat je ervoor gaat. Niet geschoten is altijd mis, toch? Ook een hele goede tip is geduld. Ik heb mijn manuscript in februari opgestuurd en ik heb nu pas antwoord gekregen. Houd de moed erin!

    Ja, ik heb ook al gehoord dat het lang kan duren voordat je antwoord krijgt. Uitgebreide feedback is wel heel handig, ja, dus die uitgeverijen ga ik waarschijnlijk ook proberen als ik het er eens op waag. Tien uitgeverijen is wel echt veel zeg :o Ik heb tot nu toe vier of vijf uitgeverijen op het oog, omdat ik het precies moeilijk vind om in te schatten of mijn manuscript geschikt zou zijn voor een bepaalde uitgeverij :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gefeliciteerd!


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Etna schreef:
    (...)
    Ja, ik heb ook al gehoord dat het lang kan duren voordat je antwoord krijgt. Uitgebreide feedback is wel heel handig, ja, dus die uitgeverijen ga ik waarschijnlijk ook proberen als ik het er eens op waag. Tien uitgeverijen is wel echt veel zeg :o Ik heb tot nu toe vier of vijf uitgeverijen op het oog, omdat ik het precies moeilijk vind om in te schatten of mijn manuscript geschikt zou zijn voor een bepaalde uitgeverij :')


    Jaaa 10 is veel. Ik ben begonnen met 2 per post en 3 mails maar na 5 afwijzingen wou ik het gewoon niet opgeven. En het heeft me toch ergens gebracht (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jaaa 10 is veel. Ik ben begonnen met 2 per post en 3 mails maar na 5 afwijzingen wou ik het gewoon niet opgeven. En het heeft me toch ergens gebracht (:

    Het leven is aan de doorzetter haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gefeliciteerd! (hoera)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Aaah ik vind het zo verschrikkelijk tof! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.