• Ik wil dat zo graag hebben hé... Zo'n klein krullend ding. Maar van mijn ouders mag ik het niet hebben omdat zij dat vies vinden. Dus heeft mijn zus een voorstel. Zo'n oorbelachtige stretch. Dat krult en langs allebei de kanten van je oor zitten. Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen. Maar zodat de mensen denken dat het echt is. Wie van jullie heeft er een stretch?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik heb faker stretchers. Ik zou ook geen echte nemen want dan verneuk je je oren echt! op www.attitudeholland.nl heb ik ze gekocht. Staan tussen sieraden/oorbelen als het goed is. En bij diameter staat dan dacht ik 0. Weet ik niet meer zeker. Maar ze zijn wel net zo duur als de gewone stretchers dus bijna €10 per stuk. Je moet het er maar voor voer hebben.. Haha ik wel in ieder geval.


    Wie du mir, so ich dir.

    Deze pagina en volgenden daar staan de stretchers. Staan one size bij, dus dan weet je welke te nemen. Er zijn volgens mij maar 5 of 6 verschillenden en ze komen niet per paar maar per 1.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb faker stretchers. Ik zou ook geen echte nemen want dan verneuk je je oren echt! op www.attitudeholland.nl heb ik ze gekocht. Staan tussen sieraden/oorbelen als het goed is. En bij diameter staat dan dacht ik 0. Weet ik niet meer zeker. Maar ze zijn wel net zo duur als de gewone stretchers dus bijna €10 per stuk. Je moet het er maar voor voer hebben.. Haha ik wel in ieder geval.

    Danku (l)
    Maar je verneukt je oren toch niet als je er maar één van 4 of 6 mm hebt. Groeien ze gewoon weer dicht. En tunnels vind ik vies :s


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Douglas schreef:
    (...)
    Danku (l)
    Maar je verneukt je oren toch niet als je er maar één van 4 of 6 mm hebt. Groeien ze gewoon weer dicht. En tunnels vind ik vies :s
    Volgens mij scheelt het ook per persoon of ze wel echt dichtgroeien of hoe snel. Maar idd 4/6 mm valt nog wel mee.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb het niet zo voor strechers. Een vriendin van me heeft trouwens 14mm dacht ik. En de andere had 10mm en toen moest het uit van haar moeder.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Ik heb het niet zo voor strechers. Een vriendin van me heeft trouwens 14mm dacht ik. En de andere had 10mm en toen moest het uit van haar moeder.

    Ai.
    Wat ik echt oneerlijk vind is dat mijn zus nu een dreadlock heeft... En ik mag dan geen stretch hebben..

    PS: ik kan nu niet naar de site kijken want ik zit bij mijn oma en opa. En die hebben het er denk ik niet zo echt voor om een gat in u oor te hebben (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Je bent 13? en wilt stretchers.. damn XD
    daar moet je ten eerste, heeeeeeeel goed over nadenken, geduld hebben en er alles over weten XD
    wedden dat je ze dan opeens niet meer wilt :P


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Brokenn schreef:
    Je bent 13? en wilt stretchers.. damn XD
    daar moet je ten eerste, heeeeeeeel goed over nadenken, geduld hebben en er alles over weten XD
    wedden dat je ze dan opeens niet meer wilt :P

    Euh; ik wil beginnen met een fake stretch. En mijn leeftijd doet er toch niet toe? Ik ken wel iemand die 14 was toen ze haar stretch had.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Brokenn schreef:
    Je bent 13? en wilt stretchers.. damn XD
    daar moet je ten eerste, heeeeeeeel goed over nadenken, geduld hebben en er alles over weten XD
    wedden dat je ze dan opeens niet meer wilt :P

    Hier ben ik het mee eens x]
    Vrienden van mij, was toen 14 wilde graag stretchers, vind het nu al niet leuk meer :'] (paar maanden later)


    Mew <3

    Brokenn schreef:
    Je bent 13? en wilt stretchers.. damn XD
    daar moet je ten eerste, heeeeeeeel goed over nadenken, geduld hebben en er alles over weten XD
    wedden dat je ze dan opeens niet meer wilt :P
    Niet iedereen is zo puberaal dat alles een bevlieging is :'). Maar inderdaad kleine stretchers zijn niet zo'n ramp. Van die hele kleintjes. Tattoo's op je 13e dat vind ik idd echt niks nee :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb een stretch.
    Eigenlijk mocht ik zo'n ding ook niet omdat mijn moeder dat lelijk vindt! En eigenlijk vind ik dat ook niet super mooi als het een grote is dan toch. Het groeit dan niet dicht en daar sta je dan met een groot gat in je oor. Natuurlijk weet je dat vooraf hea!

    Dus ik ging naar graspop.. en heb er daar eentje gekocht 2 mm. Je zou gewoon denken dat het een oorbel is. Ik heb het via de telefoon aan mijn mams vertelt. En ze verwachtte dus een groot gat. En toen ik thuis kwam en ze zag dat het maar een kleintje was, was ze er zeer tevreden mee..

    Nu wil ik wel nog een beetje vergroten x). En natuurlijk zal ik dat niet vertellen (:

    ik ken alleen sterren met stretch (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Oke. Nu voel ik mij dom :X
    Wat the.. is een stretch?


    -laatmaar, ik weet het al-

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 16:32 ]


    a figment of your imagination

    Je moet het zelf weten XD ik bedoel het niet gemeen.. ik bedoel ik heb er zelf ook.. dus,
    maar in de meeste gevallen groeien ze dus niet meer dicht. ik wil je alleen waarschuwen, niet om gemeen te doen.
    hier een site erover.. ;]
    http://www.alloverpiercings.nl/10361/1/uitleg-over-stretchen.html


    Choke on the words that were your last goodbye.

    een vriendin van mij heeft het, en ik vind het super, dus doen anneliliefje <3


    It even took me by surprise