• Wanneer je face to face aan een groepje haters vraagt waarom ze tokio hotel haten. En ze niet de woorden: homo,emo en lelijk mogen gebruiken [of iets dat met dat te maken heeft]. Vind ik best wel zielig eigenlijk,dat ze dan geen serieus antwoord kunnen geven Oo'

    Carnage schreef:
    Mijn antwoord zou zijn:
    -Kut muziek
    Sorry..

    Maar dat is een antwoord dat ik kan begrijpen :'D.

    Ik ken veel Th haters,, en als ze Th afzijken doe ik altijd gewoon gezellig mee..
    Ik heb niks tegen Th ofzu..
    Maar der valt zoveel over ze te zeggen.. x']
    Jhe moet het gewoon niet sirieus nemen, want dat doen hun ook niet, aangezien ze geen rede hebben om ze te haten..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind het geweldig om ze af te kraken, maar echte argumenten zijn er eigenlijk niet echt, behalve dat ze er niet uitzien of dat het stomme muziek is ^^,
    Maar het blijft geweldig om ze belachelijk te maken =D

    By the way: Ik ben fan x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Ik vind het geweldig om ze af te kraken, maar echte argumenten zijn er eigenlijk niet echt, behalve dat ze er niet uitzien of dat het stomme muziek is ^^,
    Maar het blijft geweldig om ze belachelijk te maken =D

    By the way: Ik ben fan x]

    Maar ik denk wel dat elke fan het grappig vind om met hun te lachen. Want dat doe ik zelf ook wel ^^. Ik heb gewoon altijd de neiging om hun gezichten te bewerken op mijn posters,maar dat vind ik gewoon zielig voor die posters >< en voor dat geld dat ik er in steek :'D

    moest ik ht aan de haters op school vrgn (=zo goe als iedereen) vinden ze gerust wel wat hoor
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tjaa.. Ik zit er nii over in. x]


    If music be the food of love, play on!

    Weetje wat grappig is/was
    Vorig jaar zat ik met een hater van TH in de klas
    En zonder dat ie het doorhad (die stond naast mij) begon die het refrein van monsoon te zingen
    En ik van "heu,ik dacht da gij die niet goed vond"
    En hij kreeg een knalrood gezicht.:')


    I need you like a heart needs a beat

    Chewsty schreef:
    Weetje wat grappig is/was
    Vorig jaar zat ik met een hater van TH in de klas
    En zonder dat ie het doorhad (die stond naast mij) begon die het refrein van monsoon te zingen
    En ik van "heu,ik dacht da gij die niet goed vond"
    En hij kreeg een knalrood gezicht.:')

    Mhahahaha. Dat is pas afgang :'D. Maar zo ken ik er nog bij mij in de klas,maar dan wouw hem eerst die tshirt van fashion against aids te kopen. Tot hij doorhad dat hij van tokio hotel was (':

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Mhahahaha. Dat is pas afgang :'D. Maar zo ken ik er nog bij mij in de klas,maar dan wouw hem eerst die tshirt van fashion against aids te kopen. Tot hij doorhad dat hij van tokio hotel was (':

    Zeg da wel :')

    Maar dat van die jongen bij u in de klas is ook afgang :')


    I need you like a heart needs a beat

    Chewsty schreef:
    (...)
    Zeg da wel :')

    Maar dat van die jongen bij u in de klas is ook afgang :')

    Ik had het eigenlijk moeten zeggen dat die tshirt van tokio hotel was na dat hij die had gekocht en heeft aangehad voor school :'D

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik had het eigenlijk moeten zeggen dat die tshirt van tokio hotel was na dat hij die had gekocht en heeft aangehad voor school :'D

    Hahaha da zou pas strijkgaan zijn XD


    I need you like a heart needs a beat

    Chewsty schreef:
    (...)
    Hahaha da zou pas strijkgaan zijn XD

    Weird. Nu wij erover praten heeft iemand een topic geopend over dit voorval bij zich zelf [a]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Weird. Nu wij erover praten heeft iemand een topic geopend over dit voorval bij zich zelf [a]

    idd.Ik dacht juist hetzelfde :')


    I need you like a heart needs a beat

    JOYCEVIPx schreef:
    Wanneer je face to face aan een groepje haters vraagt waarom ze tokio hotel haten. En ze niet de woorden: homo,emo en lelijk mogen gebruiken [of iets dat met dat te maken heeft]. Vind ik best wel zielig eigenlijk,dat ze dan geen serieus antwoord kunnen geven Oo'



    ik vind het behoorlijk triest dat je er aandacht aan schenkt :Y)

    dat iemand spruitjes lekker vind, en de ander niet. ga je die gene ook niet dissen, toch?

    Je moet eens keidroog zeggen; Bill, is idd homo. Ze lopen gewoon weg.


    Ryan Dunn (ll)