• En toen ging ik dood van het lachen. Omdat hij op msn de hele tijd een venstertje kreeg over baarmoederhalskanker. Waardoor hij spontaan tegen zijn laptop begon te vertellen over dat hij geen baarmoeder heeft dus hij niet telkens dat vakje moet laten verschijnen. Maar anyway; Iemand nog van zo'n domme broers? (:

    ik heb 2 broers maar die van 23 woont niet meer thuis dus geen idee. en die van 20 schreeuwt tegen zijn laptop als ie verliest met een spelletje en slaat dan tegen zijn stoel aan ;D


    -

    Ik heb geen broer.
    Maar ik ben zelf ook zo :Y)
    Ik sla mijn computer als ie sloom gaat, ik lach heel hard tegen mijn computer als ik een filmpje kijk en praten, tja dat weet ik nou net niet. -O_


    a figment of your imagination

    Ik praat tegen mijn pc/ ipod/ mezelf/ hond. (x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik weet niet of miJn broer teGen ziJn pc praat, maar hiJ praat wel teGen zichzelf.. maarJa ik doe dat ook en ik praat ook teGen mn pc / telefoon / mp4-speler xD dus ik kiJk daar niet van op:P


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hihihi,
    ik heb een jonger broertje dus ik kan niet mee praten ;x

    Mijn zus tegen de laptop, tegen haarzelf, tegen mensen die ze denkt dat er zijn maar in werkelijkheid dat er niemand is. Soms zit ze zo te praten (tegen zichzelf) en dat ik zeg:'wat zei je?' Dan zegt ze 'laat mij eens ik zit te spelen, of het was niet tegen je.' En dan ga ik kijken en zie ik alleen haar maar zitten tegen zichzelf bezig , of tegen de pc. Echt raar --'


    If you lose a moment, You might lose a lot

    Ik doe dat ook, of gewoon tegen mezelf praten.


    Ryan Dunn (ll)

    Doe ik ook altijdxD


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    haha ik praat ook altijd tegen me pc, of tegen mezelf, ik praat tegen alles eigenlijk xD.


    Nvt