• Hey hey iedereen! *O*

    Als je jezelf ooit eens verslikt of je hart stopt met kloppen, dan wil je in mijn buurt zijn. :Y)
    Maar echt serieus! Maandag ging ik naar een opfrissingscursus EHBO voor sportclubs met jeugdleden. Gezien het wel 10 jaar geleden was dat ik mijn brevetten in het jeugd rode kruis heb behaald, vond ik zo'n opfrissing wel interessant. Een reanimatie is er véél gemakkelijker op geworden. Er zijn veel stappen weggevallen. Dus dat vond ik super interessant. En de vormgever zag dat we met enkelen echt wel veel interesse hadden. En toevallig startte er dinsdag een EHBO-cursus van 10 dagen, waarvan 2 examendagen. En hup, wij gingen meedoen!
    Dus ik heb zowel maandag, dinsdag als donderdag lessen gehad. Dinsdag en donderdag waren voornamelijk de uitgebreide versies van maandag, dus veel herhaling. Maar daardoor heb ik wel mijn reanimatietechniek helemaal op punt gezet! Dus ik ben al superblij!

    Ik heb nog 6 lessen & 2 examens te gaan en ik heb er zin in!

    Dus als we ooit op een Q-meeting zijn en er is iets: Erica to the rescue!



    Hebben jullie ooit (jeugd)EHBO-lessen gehad? Kunnen jullie reanimeren? Of zouden jullie het willen leren?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd!

    Via mijn opleiding geneeskunde heb ik een zeer uitgebreide EHBO-cursus gehad. Gek genoeg mocht ik er niet mee hulp verlenen tijdens de Nijmeegse Vierdaagse, aldus het Rode Kruis. (N)


    oi, suzy

    Gefeliciteerd!!


    26 - 02 - '16

    Goed bezig! *O*
    Ik ga volgende maand voor het eerst een EHBO cursus doen. Dat is dan één avondje geloof ik. Ik wilde dit sowieso al best lang doen, want je weet natuurlijk maar nooit of het een keer nodig is.

    OperaGhost schreef:
    Goed bezig! *O*
    Ik ga volgende maand voor het eerst een EHBO cursus doen. Dat is dan één avondje geloof ik. Ik wilde dit sowieso al best lang doen, want je weet natuurlijk maar nooit of het een keer nodig is.

    Inderdaad! Een investering in veiligheid vind ik. ^^
    Jij ook nog succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goed gedaan. ☺


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Top! Gefeliciteerd! Ik wil zelf denk ik wel is zo'n opleiding gaan volgen.


    16 - 09 - '17

    Ah fijn! Gefeliciteerd. Ik moet binnenkort ook weer een opfriscursus. Ik heb destijds wel reanimatie geleerd en dat vind ik best een belangrijk iets om te kunnen. Misschien dat ik ook voor een iets uitgebreidere variant ga. Ik denk dat als ik de opfriscursus heb gehad dat ik me dan aanmeld als oproeper voor als er in de buurt iemand is die hulp nodig heeft (ik bedoel stel je voor dat jij voor die persoon het verschil kan maken).


    The truth is out there.

    Super! :D Toevallig kreeg ik vandaag een mail van Horeca Vlaanderen die opleidingen waaronder EHBO aanbiedt en daar wil ik mij voor inschrijven. Alleen valt het onder dezelfde tijden voor een andere opleiding die ik ook graag wil volgen.

    Ik heb op de middelbare school wel EHBO-lessen gehad, maar ik zou het nog eens moeten oefenen om het juist te doen, want dat is wel ff geleden ondertussen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Gaaf! Wij hebben op school ooit eenEHBO dag gehad, geloof ik. Ik weet er alleen niet heel veel meer van ;')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nice! (:
    Ik heb in groep 8 mijn EHBO-diploma gehaald. Maar goed, dat stelt natuurlijk niet zo veel voor. Enkel de basis.

    Yay, vandaag heb ik mijn brevet behaald! Nu ga ik over 2 weken starten met de volgende cursus van het Rode Kruis. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Yay, vandaag heb ik mijn brevet behaald! Nu ga ik over 2 weken starten met de volgende cursus van het Rode Kruis. *O*


    Proficiat en succes alvast!


    16 - 09 - '17

    Dinsdagavond heb ik ook de volgende cursus met succes afgerond! Yay! *O*

    Misschien ga ik nog een extra cursus volgen, die nog dieper ingaat op bepaalde zaken, maar anderzijds is eerste hulp, helper en reanimeren & defibrilleren al zeer tijdrovend geweest. :Y)

    13 december is het brevetuitreiking. So happy!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat goed! Gefeliciteerd! ^^