• Ik heb dus voor een feest muziek nodig. Een vriend van mij is een ongelofelijke rockfanaat en wil een rocknummer uit de 80's zingen. Het probleem is; Hij heeft een vrij lage stem. Dus...

    Wie weet er een rocknummer uit de 80's dat voor iemand met een wat lagere stem te zingen is? :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Hihih, ik ben niet zo van de oud-oude liedjes zegmaar. Nicol(Maskerade) houd er van, maar die is er niet; en ik weet niet wanneer ze er weer op kan.

    Anyway; ik kan je niet verder helpen, sorry.

    misschien moet je eens op radio veronica die site kijken, hun zijn tenslotte een radio voor 80's & 90's :]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    we will rock you? xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ramjam - Black betty.


    Geen idee of die uit de 80's is, maar die kwam zo even in me op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bluh schreef:
    Ramjam - Black betty.


    Geen idee of die uit de 80's is, maar die kwam zo even in me op.

    trauma's aan dat lied e_o

    Deep Purple - Smoke on the water
    Pink Floyd - Another Brick In The Wall
    Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light (lol)
    U2 - Sunday Bloody Sunday

    niet helemaal zeker dat het allemaal uit de jaren 80 is maa rik heb nog best veel uit mijn inspiloosheid kunnen halen =P


    BAM!

    Probeer eens liedjes van Queen, Iron Maiden, Meat Loaf, Chèr (Als je dat zo schrijft), enz.. :]


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Probeer eens liedjes van Queen, Iron Maiden, Meat Loaf, Chèr (Als je dat zo schrijft), enz.. :]

    Meat Loaf is oké, luisterde mijn vader + moeder naar. :Y)

    Ja, ik luister al die zooi wel ja ^^ Maar hij wilde niet geloven dat hij dat wel zou kunnen. De 80's is wel de periode van de glamrock, weetje.

    @Meadow: Freddy Mercury is een beetje te hoog gegrepen :P

    Iig, danke allemaal (A)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    trauma's aan dat lied e_o

    Deep Purple - Smoke on the water
    Pink Floyd - Another Brick In The Wall
    Meat Loaf - Paradise By The Dashboard Light (lol)
    U2 - Sunday Bloody Sunday

    niet helemaal zeker dat het allemaal uit de jaren 80 is maa rik heb nog best veel uit mijn inspiloosheid kunnen halen =P


    Sunday Bloody Sunday is hoger. :P
    Smoke On The Water e Another Brick In The Wall zijn goede lage nummers! :D Al is die laatste wel eentonig, maar misschien is dat ook een voordeel? xD
    En Meat Loaf, geweldig nummer, maar hoog.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Meadow schreef:
    Probeer eens liedjes van Queen, Iron Maiden, Meat Loaf, Chèr (Als je dat zo schrijft), enz.. :]


    Dat zijn allemaal zangers met hogere stemmen. xD En Chèr, dat vraag ik me nog steeds af wat.. dat nou is. xD

    Ram Jam is ook best hoog, maar wel met een redelijk lage stem gezongen. Je moet eigenlijk gewoon wat harder schreeuwen, dan kom je vanzelf zo hoog. xD

    [ bericht aangepast op 25 juli 2009 - 16:26 ]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    aAs hij het samen met iemand doet kan hij paradise by the dashboard light.
    Of anders moet je eens bij de muziek van je ouders kijken daar vind je vast wel goede^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    @Barbaraaaaah: Naar al die bands luisterd mijn vader. :Y)
    @Iris: Ze hebben wel genoeg lage liedjes (denk ik). ^^

    En is Bullet for my Valentine niks? :P


    Let the Night embrace you

    SleepingSun schreef:
    aAs hij het samen met iemand doet kan hij paradise by the dashboard light.
    Of anders moet je eens bij de muziek van je ouders kijken daar vind je vast wel goede^^

    Mannelijke partij is nog altijd hoog. ;)
    Ook die stem van hem is sowieso hoger, dus dat wordt misschien moeilijk als hij al een lagere stem heeeft. Gaat krassen. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Meadow schreef:
    @Barbaraaaaah: Naar al die bands luisterd mijn vader. :Y)
    @Iris: Ze hebben wel genoeg lage liedjes (denk ik). ^^

    En is Bullet for my Valentine niks? :P


    BFMV? xD Jaren 80, schat. :P
    En waarom luistert alleen iedereens ouders daarnaar? =(
    Dat is hét tijdperk van dé meest geniale muziek! Iedere keer heb ik gewoon de neiging mijn ouders aan te klagen omdat ik niet 30, 35 jaar eerder geboren ben! O.O

    Al die bands? Al die zangers hebbenm hoge stemmen. WEinig lage nummers, meestal. :P
    Je kunt een octaaf (of 2 xD) lager gaan, maar meestal klinkt dat voor geen meter, zeker niet als je een meer uptempo nummer pakt. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Immortal schreef:
    we will rock you? xD

    Queen.. dat is hoog.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥